Premierowo na Vogue.pl: kampania BIZUU wiosna-lato 2019
Największe, tegoroczne wiosenne trendy będą prawdziwą gratką dla maksymalistek. Romantyczne kwiaty (koniecznie inspirowane modą vintage) nosić będziemy od stóp do głów, sukienki wykańczać piórami i cekinami, inspirować się wakacyjnymi zakątkami od Ibizy po Egipt, i chętniej sięgać po delikatniejsze dla sylwetki kroje. Romantyzm, nawiązujący do stylu retro i sielskiego, letniego klimatu, to także motyw przewodni najnowszej kolekcji BIZUU.
W sezonie wiosna-lato 2019 projektantki BIZUU sięgają po motywy charakterystyczne dla swojej marki, jednocześnie eksperymentując z nimi i serwując klientkom podróż przez dekady. Znajdziemy w niej zarówno odwołania do power dressingu, podkreślone i nawiązujące do mody z lat 80. ramiona, retro groszki, kwiaty jak z tapety, koronkowe wykończenia, kratkę vichy, ale też dżins, logomanię i tak modną ostatnio dekonstrukcję.
Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak po raz kolejny pokazują, jak dobrze rozumieją kobiece kształty. Dominująca w kolekcji długość midi dodaje wzrostu, lekkie i zwiewne formy świetnie prezentują się na wszystkich rozmiarach, a nawet najbardziej asymetryczne i warstwowo formy są uszyte tak, by nie deformować sylwetki. Jednocześnie sporo uwagi poświęcają wzorom i detalom – rozkloszowanym rękawom, dużym, błyszczącym guzikom, kwiatom występującym na całej długości sukienek i garniturów, żabotom w intensywnych kolorach czy bufkach. Ich wiosenno-letnie projekty przypadną więc do gustu zarówno wiernym fankom eterycznego, dziewczęcego stylu i miłośniczkom najgorętszych trendów.
Najnowszą kolekcję marki sfotografował Łukasz Pukowiec. Stylizowała Karolina Gruszecka, której asystowała także związana z „Vogue Polska” Marta Zaczyńska.