Premierowo na Vogue.pl: Kampania Balagan wiosna-lato 2019
Warszawski szyk i niezobowiązujący styl Tel Awiwu. Polska marka Balagan Studio na wiosnę prezentuje kultowe klasyki w nowej odsłonie, a także premierową linię z kreacjami na wielkie wyjścia.
Zrównoważona moda przestała być już tylko pustym hasłem. Coraz więcej marek zaczyna odpowiedzialnie podchodzić do produkcji ubrań i dodatków, zwracając uwagę nie tylko na jakość oferowanych projektów, ale przede wszystkim na ich wpływ na środowisko naturalne. Polska marka Balagan Studio oparła swoją działalność na zasadach zrównoważonej mody. Założona w 2015 roku przez dwie przyjaciółki – Hannę Ferenc Hilsden i Agatę Matlak-Lutyk – jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę wysokojakościowych produktów w przystępnych cenach.
W ofercie marki znajdziemy więc ponadczasowe klasyki utrzymane w minimalistycznej formie. Torby i buty wykonane tylko i wyłącznie z naturalnych materiałów, które mają być nie tylko stylowe, ale przede wszystkim wygodne: – Tworząc nowe produkty, na pierwszym miejscu stawiamy funkcjonalność. To ona determinuje wygląd naszych rzeczy - tłumaczą projektantki. Wykonaniem produktów marki zajmują się lokalni rzemieślnicy, dzięki czemu na tożsamość projektów składa się również ich wiedza i doświadczenie.
Klasyka w stylu new vintage z nutką polskiej elegancji oraz niezobowiązującym stylem izraelskiej ulicy – tak w skrócie można opisać charakter projektów Balagan Studio. W nowym sezonie marka poszerza stałą ofertę o nowe modele miękkich i wygodnych butów: loafery Saba, baleriny Kikar z kwadratowym noskiem oraz półbuty Madeline z paseczkiem we francuskim stylu. W tym sezonie królują zwierzęce wzory i skóry z błyszczącym wykończeniem. Wiosną klasyczne kolory butów zostają wzbogacone o karminową czerwień, głęboki brąz, jasny błękit oraz wyrazisty róż.
Na tym jednak nie koniec. Po raz pierwszy Balagan Studio prezentuje nową linię: Balagan Uptown w słonecznej kampanii sfotografowanej na ulicach Tel Awiwu. To eleganckie projekty, które wzbogacą stylizacje na wyjątkowe okazje. Nawiązujące do aktualnych trendów, zachowują jednak minimalistycznego ducha marki i stanowią ponadczasową inwestycję. Co znajdziemy w nowej linii? Przede wszystkim torby w odcieniach szlachetnego brązu, w jasnej, naturalnej skórze oraz w klasycznej czerni. Kubełek Champagne to propozycja idealna do codziennych stylizacji, torba Gala sprawdzi się podczas uroczystej kolacji, a kopertówka Rofe będzie uzupełnieniem wieczorowej stylizacji.