Premierowo na Vogue.pl: Kampania Mako wiosna-lato 2019
– Projektujemy dodatki, które dodają mocy – mówi Anna Sękowska, założycielka i właścicielka Mako. Najnowsza kolekcja marki to, zgodnie z duchem marki, proste formy z wyrazistymi detalami.
Odrobina Dzikiego Zachodu w samym sercu Polski? Wiosenno-letnie propozycje polskiej marki Mako to klasyczne modele butów i torebek wykonanych z najwyższej jakości, miękkiej skóry. Wszystko z dodatkiem charakterystycznych elementów. Dzięki nim zarówno buty, jak i torebka stają się znakiem rozpoznawczym tej, która je nosi.
Oprócz kultowych modeli marki, czyli skórzanych worków oversize, w nowej kolekcji znajdziemy nowości, nawiązujące do aktualnych trendów. Torebka nerka to propozycja, która spodoba się fankom rockowych rozwiązań. Prosta w formie, posiada szeroki, regulowany pasek oraz efektowne zamki. Kobiecy minikuferek to z kolei model, który sprawdzi się zarówno podczas wieczornego wyjścia, jak i biznesowego spotkania. Wśród propozycji pojawiają się także plecaki, torebki w formie worków oraz podłużne kopertówki. Wszystko w odcieniach bieli, czerni oraz szarości z dodatkiem zadziornej panterki, która od kilku sezonów nie znika ze światowych wybiegów.
Te same kolory znajdziemy w kolekcji butów. W tym sezonie Mako stawia na różnej wysokości kowbojki w miejskiej odsłonie. Niskie modele przyciągają spojrzenia efektownymi haftami i ćwiekami. Wysokie to z kolei klasyki w bieli i czerni, które idealnie przełamią charakter romantycznej, kobiecej sukienki. Odważnym fashionistkom w oko wpadną kowbojki ze ściętym obcasem ze zwierzęcym motywem. Nie zabrakło także szpilek na średnim obcasie, a także sandałków w leopardzie cętki.
Najnowszą kampanię, którą stylizowała polska influencerka Olivia Kijo, sfotografowano w minimalistycznych wnętrzach. Prosta forma projektów i ciekawe detale wysuwają się więc na pierwszy plan.
Zdjęcia: Natalia Kontraktewicz
Modelka: Joli, agencja Milk
Stylizacja: Olivia Kijo
Make up & włosy: Agnieszka Wilk