Guess Originals: Powrót do korzeni
Kapsułowa kolekcja na sezon jesień-zima 2019-2020 sięga do kalifornijskiego dziedzictwa marki. Na zdjęciach z kampanii, która powstała z pomysłu Paula Marciano, Chief Creative Director Guess, oglądamy dżinsowe total looki w klimacie lat 90.
Alex Lee-Aillon, Brianna Lopez i Alexis Ordonez, których Paul Marciano wybrał na bohaterów kampanii kapsułowej kolekcji Guess Originals na sezon jesień-zima 2019-2020, są więcej niż modelami. Alex słynie z seksownego stylu, Brianna właśnie zagrała w kultowym serialu „American Horror Story”, a Alexis to gwiazdor wybiegów i niepokorny influencer. Marka Guess od zawsze kreuje gwiazdy jutra – na zdjęciach marki z lat 90. oglądamy dziewczyny, które chwilę później miały zostać supermodelkami, chociażby Claudię Schiffer.
Guess lansuje też trendy w modzie i, szerzej, w stylu życia. Kalifornijski luz, młodzieńczy spontan, naturalny seksapil – fani marki na całym świecie chcą wyglądać jak ze zdjęć reklamowych, za którymi stoi Paul Marciano, Chief Creative Director. Tym razem zaprosił do współpracy fotografa Silasa Lee, żeby zrealizował jego wizję. Lee to awangardzista, globtroter i reportażysta, który podróżuje po całym świecie w poszukiwaniu inspiracji do uchwyconych spontanicznie kadrów. Ten portrecista chwil spotkał się z modelami Guess w Elysian Park w samym sercu Los Angeles. Bezkresne drogi, palmy i południowe słońce. Równie istotnym elementem kalifornijskiego lifestyle’u jest także pastelowy oldtimer. Nostalgię za latami 90., modę na retro i inspiracje archiwami marki Guess wyraża także kapsułowa kolekcja Guess Originals.
Chcąc podkreślić swoje kalifornijskie korzenie, Guess na sezon jesień-zima 2019-2020 proponuje kolekcję dla niepokornych duchów, bezkompromisowych wagabundów, buntowników bez powodów. Ikoniczne modele w stylu all-American wyrażają młodzieńczego ducha Guess. Ale nie są bynajmniej przeznaczone tylko dla najmłodszej klienteli. Swoje ulubione motywy odnajdą w kolekcji bowiem także ci, którzy dorastali w latach 90., a dziś z sentymentu znów chcą nosić ubrania z tamtych lat.
Tematem przewodnim kolekcji dla niej i dla niego jest dżins. Jasny i sprany, ale też klasycznie granatowy, noszony do sportowych bluz, jak również w ramach denimowych total looków, obszerny, ale seksowny. Oprócz spodni i kurtek znalazły się w kapsule także T-shirty z charakterystycznym logo Guess, bluzy i bluzki z długim rękawem. Odcienie błękitu i bieli przełamane są mocnymi barwami: czerwienią i żółtym. Pojawiają się także nadruki tie dye, bez których trudno wyobrazić sobie epokę Nirvany i Spice Girls.
Dziewczynom Guess proponuje dżinsy z wysokim stanem, ale też te luźne jak z „Beverly Hills 90210”, chłopakom – luźne spodnie, a także warstwowe zestawy T-shirtów i bluzek z długim rękawem. Nie może zabraknąć także strojów na Venice Beach – szortów, body i krótkich topów. Kluczowe są także dodatki, np. czapki typu bucket i beanie oraz kolorowe paski.
Grunge miesza się tu ze stylem hippie, seksowne fasony z tymi luźnymi, dżins z kolorem. Wszystkie motywy łączy radość życia pod kalifornijskim słońcem.