Premierowo na Vogue.pl: Sandra Kpodonou prezentuje kolekcję torebek
Nie chcemy przykładać się do globalnej katastrofy. Jako marka świadomie ograniczamy produkcję ubrań i akcesoriów – mówi projektantka Sandra Kpodonou. W najnowszej kampanii inspirowanych japońskim origami torebek łączy siły z najlepszymi: fotografką Zuzą Krajewską i stylistą Michałem Koszkiem.
Sandra Kpodonou, która jest także jedną z najbardziej uznanych i rozchwytywanych kolorystek w Warszawie, zdaje się być nie tylko odporna na tempo narzucane przez branżę mody, ale stanowczo się mu przeciwstawia. Autorską markę rozwija we własnym tempie i małymi krokami – nowe kolekcje wypuszcza dość rzadko i zawsze w ograniczonej ilości. – Nie chcemy przykładać się do globalnej katastrofy – mówi Kpodonou, ewidentnie nawiązując do wyzwań, jakim w najbliższych latach, a być może nawet miesiącach będzie musiał sprostać świat mody. Ta strategia paradoksalnie działa na jej korzyść. Kreuje wokół marki nutkę tajemnicy i niedostępności. Sprawia też, że wierni klienci czekają na kolejne projekty Sandry.
Wśród tych ostatnich próżno tym razem szukać jednak propozycji ready-to-wear. Kpodonou skupia się bowiem na akcesoriach – wykonanych ręcznie i przy użyciu materiałów z recyklingu.
Wchodzące w skład nowej kolekcji kopertówki, nerki i saszetki powstały przy zastosowaniu autorskiej techniki łączenia skóry za pomocą śrub. Tradycyjne rączki torebek zastąpiono szerokimi pasami samochodowymi, które można dowolnie miksować i dopasowywać do wybranych modeli. Wszystkie zostały wyprodukowane ręcznie w warszawskiej pracowni marki, a na kolorowych fotografiach uchwyciła je Zuza Krajewska.
Stylizacja: Michał Koszek
Makijaż: Paulina Kopa
Modelka: Antonina Poppy
Model: Julek/Gaga Models