Paryski styl w kolekcji DeeZee
Na fali sukcesu „Emily w Paryżu” najnowsza kampania DeeZee powstała w mieście miłości, świateł i trendów.
Mosty nad Sekwaną, klimatyczne kawiarenki, ikoniczne budowle – Paryża nie sposób pomylić z żadnym innym miastem. Choć podróże są teraz utrudnione, do paryskiej stolicy możemy przenieść się dzięki serialowi Netfliksa „Emily w Paryżu” oraz kampanii kolekcji DeeZee na sezon jesień-zima 2020.
Marta Wojtal sfotografowała Karolinę Pisarek i Olgę Nowatorską na tle najpiękniejszych zaułków miasta. Ale główne role grają nie tylko miasto i modelki, ale także dodatki z kolekcji DeeZee – najmodniejsze buty i torebki jesieni.
Nie mogło zabraknąć grunge’owych botków na masywnej podeszwie, które pasują do skórzanych spodni, poszarpanych dżinsów i sukienek w kwiatki, a nawet do grzecznych kompletów w kratkę. Combat boots z kieszonkami i pikowaniami łączą wygodę z wyrafinowaniem. W kolekcji oglądamy też zamszowe botki w klimacie boho w neutralnych odcieniach. Dziewczyny DeeZee kochają szpilki. Nie zawiodą się i tym razem – na zdjęciach widzimy buty na wysokich obcasach ze wstawkami z ekoskóry krokodyla. Warto też zwrócić uwagę na detale – printy, przeszycia i pikowania, a także ciężkie klamry, łańcuchy oraz grube podeszwy.
Uzupełnieniem każdej stylizacji paryskiej it-girl jest jej it-bag. W tym sezonie liczą się takie elementy jak pikowania, zwierzęce printy, czy łańcuchy.
To jeszcze nie wszystko. DeeZee proponuje także akcesoria: opaski, spinki do włosów, portfele, czapki, szaliki i rękawiczki.
Reasumując ostateczny setup:
Fotograf :Marta Wojtal
Art Director: Kaia Zak
Modelki: Karolina Pisarek, Olga Nowotarska
Makijaż: Sebastian Gradzik
Fryzury: Patryk Nadolny
Produkcja: Paper Planes