Włoskość i klasyka w nowoczesnym wydaniu. Martini świętuje 160. urodziny w Warszawie
Aperitivo słynące z charakterystycznego smaku i najwyższej jakości, w 2023 roku obchodzi swoje 160. urodziny. W lipcu Martini uczciło swój jubileusz podczas globalnej imprezy w mediolańskim DAZI Milano. W sierpniu urodzinowe wydarzenie odbyło się w warszawskim Ufficio Primo.
Od 160 lat marka Martini pozostaje wierna tradycyjnym recepturom, stworzonym przez swoich założycieli. Od 1910 roku, kiedy wprowadziła do swojej oferty kultowy już aperitif Martini, nieustannie poszukuje nowych rozwiązań, łącząc zachowany od pokoleń gorzko-słodki smak z nowoczesnym podejściem.
– Martini od samego początku było czymś więcej niż tylko marką alkoholu. Przez ostatnie 160 lat brand odegrał znaczącą rolę w promocji włoskiej kultury i stylu życia, tak zwanego dolce vita – mówi Martyna Jaskólska, brand manager Martini. I dodaje: – Niezmiennie wspieramy kulturę aperitivo w każdym zakątku świata, zachęcając do wspólnej celebracji wyjątkowych chwil.
160. urodziny Martini w warszawskim Ufficio Primo
Podczas specjalnego eventu, zorganizowanego z okazji urodzin marki w warszawskim Ufficio Primo, pojawiły się znane osobistości, w tym Klaudia Halejcio, Sandra Kubicka, Robert Kupisz, Dawid Woliński i Jakob Kosel. Zaproszeni goście mieli okazję spróbować drinków na bazie wermutu oraz wznieść toast z okazji 160-lecia marki. Urodzinowe wydarzenie odbyło się pod hasłem „dolce vita”, nawiązując do esencji kulturowej marki aperitivo, a także odzwierciedlając ducha włoskiej elegancji i klasyki w nowoczesnym wydaniu.
Treść dostępna dla osób pełnoletnich
Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.