Jan Marini obchodzi 30. urodziny. Tak marka celebrowała trzy dekady piękna
Podczas wydarzenia zorganizowanego z okazji 30. urodzin Jan Marini goście mieli okazję poznać historię marki i obejrzeć zdjęcia z najnowszej kampanii. Przed obiektywem Marty Wojtal stanęła Magdalena Lamparska, nowa ambasadorka marki.
W tym roku Jan Marini nie tylko obchodzi swoje 30. urodziny, ale również celebruje trzeci rok obecności na polskim rynku. Ta podwójna okazja była pretekstem do zorganizowania wyjątkowego wydarzenia. W eleganckiej przestrzeni restauracji Belvedere w gronie najbliższych marka świętowała lata pełne sukcesów i innowacji. Goście mieli okazję wsłuchać się w historię brandu i zapoznać z kultową już filozofią pięciostopniowej pielęgnacji skóry. Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć nowej polskiej ambasadorki, Magdaleny Lamparskiej. Opowiedziała o wyjątkowej symbolice 30. urodzin, które są szczególnym wydarzeniem w życiu każdej kobiety, a dla marki kosmetycznej świadectwem sukcesu i zaufania klientów.
Urodzinom towarzyszyła premiera sesji zrealizowanej w ramach nowej kampanii. Przed obiektywem Marty Wojtal stanęła Magdalena Lamparska. Zdjęcia zachwycają zmysłową, kobiecą estetyką.
Historia marki Jan Marini sięga 1994 roku, a jej nazwa wywodzi się od imienia i nazwiska założycielki. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, stworzyła innowacyjne produkty pielęgnacyjne, które zrewolucjonizowały rynek kosmetyczny. Dziś marka może pochwalić się wieloma sukcesami. W portfolio znajdziemy pierwszy w historii antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny czy wielofunkcyjny kosmetyk łączący kwas glikolowy, salicylowy i azaliowy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.