Specjalizująca się w branży beauty agencja marketingowa Com & Media świętuje 10-lecie działalności. To doskonała okazja do podsumowania najważniejszych momentów i sukcesów, jakie odnosił jej zespół na przestrzeni ostatniej dekady.
Agencja Com & Media, która wyrosła z tradycyjnych mediów, od początku działalności stawia na innowacyjne podejście do marketingu i public relations w branży beauty. W tym roku powód do celebracji jest wyjątkowy, agencja bowiem obchodzi 10-lecie działalności, pełnej sukcesów i cennych doświadczeń. Poszerzenie usług o digital marketing, organizację eventów i szkoleń, a także liczne nagrody w konkursach branży beauty to niektóre z istotnych momentów. Jednak najważniejszym sukcesem dla CEO agencji, Ewy Świgoń pozostaje stale rosnąca liczba lojalnych klientów. To prawdziwy dowód zaufania.
Z agencją współpracują zarówno polskie, jak i międzynarodowe marki, takie jak Dr Irena Eris, Mesoestetic, URGO czy IBSA. – Znakomicie czujemy się w specjalistycznych tematach z branży urody i zdrowia, ale świetnie też odnajdujemy się w tematach life style – mówi Ewa Świgoń, CEO agencji. Com & Media dynamiczne rozwija się również w nowych obszarach, takich jak szkolenia z social mediów czy komunikacja w obszarze design.
Specyfika pracy wymaga stałego śledzenia najnowszych trendów i technologii. Rynek szybko się zmienia, a znajomość branży jest niezbędna. – Obecnie widzimy rosnące znaczenie influencer marketingu, personalizacji treści, strategii marketingowych oraz niezmiennie automatyzacji i AI. Staramy się nadążyć za tymi trendami, aby zapewnić naszym klientom najlepsze rozwiązania. Sporo czasu inwestujemy też w projekty na Instagramie, który jest naturalnym środowiskiem w branży beauty – zauważa Ewa Świgoń.
Jak podkreśla CEO agencji, fundamentem sukcesu Com & Media jest rozwój zespołu. –Zawsze uważałam, że kluczem do sukcesu są ludzie. Dlatego od samego początku mocno wspieram rozwój merytoryczny zespołu, zapewniam regularne szkolenia, pozyskuję know-how z zewnątrz, świadomie rekrutuję utalentowanych ludzi – mówi Ewa Świgoń. Inwestowanie w pracowników oraz pozytywna atmosfera pracy przyciągają do agencji nowe talenty i świeże pomysły.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.