Akcja „Nie pozwolę ci się zamknąć” wspiera małe przedsiębiorstwa
W ramach akcji zainicjowanej przez Krajową Izbę Gospodarczą klienci mogą wpłacać zaliczki na przyszłe usługi. Do wykorzystania, kiedy lokale znów się otworzą.
W dobie kryzysu mikroprzedsiębiorstwom grozi redukcja etatów, a nawet upadłość. Krajowa Izba Gospodarcza zachęca więc do udziału w akcji opartej na wzajemnym zaufaniu. Wpłacając zaliczkę swojej ulubionej kawiarni, czy pizzerii, możemy pomóc pokryć bieżące koszty działalności.
– „Mikroprzedsiębiorcy” to ogólne określenie pewnej grupy społecznej na rynku pracy. Ale to przecież również bardzo konkretna – dla każdego z nas – pani fryzjerka, która od lat dba o nasze włosy, nasza ulubiona osiedlowa cukiernia, gdzie wpadamy po ciastka do kawy, szewc, który od lat naprawia nam nasze buty. Kropla drąży skałę. Jeśli każdy z nas już dziś wesprze choćby jeden taki zakład czy punkt gastronomiczny, to mamy naprawdę szansę zrobić coś ważnego dla tych ludzi i uratować niejeden zakład przed zamknięciem. A i my sami skorzystamy – bo gdy kryzys wywołany wirusem się skończy – nadal będziemy mogli cieszyć się ich pracą i korzystać z ich usług – mówi Ewa Janus-Khouri pełniąca obowiązki Dyrektora Biura Komunikacji KIG.
Zasady akcji są proste: jeśli jesteś klientem, zgłoś się do lokalnego przedsiębiorcy poprzez media społecznościowe, maila lub telefon. Zaproponuj zaliczkę na rzecz konkretnych usług lub towarów, które chcesz kupić w przyszłości. Na koniec nie zapomnij pobrać paragonu lub faktury zaliczkowej. Na ich podstawie zrealizujesz bowiem swoje zamówienie, gdy minie kwarantanna. Jeśli natomiast jesteś przedsiębiorcą, to zachęć stałych klientów do udziału w akcji poprzez pobranie plakatu i reklamę (zarówno w lokalu, jak i online). Kiedy klienci wpłacą zaliczkę, nie zapomnij wydać im paragonu lub faktury zaliczkowej.
„Nie pozwolę ci się zamknąć” to ogólnopolska kampania Krajowej Izby Gospodarczej realizowana w ramach projektu KIG #SolidarnizBiznesem. Inicjatywa oparta jest na zaufaniu i wierze w siłę wsparcia społecznego. Przedsiębiorcy i uczestnicy mogą zapoznać się z regulaminem akcji pod linkiem. Partnerami kampanii zostali: Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Sąd Arbitrażowy KIG, WKB Lawyers, Sołtysiński, Kawecki, Szlęzak, Destrier, Warszawska Organizacja Turystyczna, Zachodniomazurska Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Davines.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.