Znaleziono 0 artykułów
12.09.2024

Willem Dafoe w kampanii Zalando zachęca do wyrażania siebie poprzez modę

12.09.2024
Aktor Willem Dafoe wystąpił w kampanii Zalando „W co mam się ubrać” (Fot. Materiały prasowe)

Zalando prezentuje kampanię „W co mam się ubrać?”, która inspiruje do odkrywania swojego stylu. W rolach głównych występują prawdziwe ikony: aktor Willem Dafoe, modelka Brigitte Nielsen, model Luka Sabbat oraz Sabrina Bahsoon, znana na TikToku jako #TubeGirl. Ta gwiazdorska ekipa udowadnia, że moda to coś więcej niż ubrania.

Kampania Zalando pokazuje codzienny dylemat znany zapewne każdemu z nas – w co mam się ubrać? Zalando pragnie, by ten wybór stał się zabawą i przyjemnością, a nie źródłem stresu. Filmy osadzone w dynamicznej scenerii metra ukazują przenikanie się różnych stylów i osobowości. Od elegancji po streetwear – marka podkreśla, że moda jest dla każdego, niezależnie od celu podróży czy nastroju. Tę ideę popiera również charyzmatyczny Willem Dafoe. Aktor zaznacza, że dla niego ubrania są sposobem na komunikację ze światem oraz okazją do eksperymentowania. W końcu ubranie, podobnie jak kostium aktora, może pobudzać wyobraźnię.


Kampania „W co mam się ubrać” pokazuje zmianę strategii Zalando 

Nowa strategia Zalando koncentruje się na wzmocnieniu roli marki jako integralnej części codziennego życia klientów. Oferując szeroki asortyment oraz doskonałe doświadczenia zakupowe, Zalando chce ułatwiać klientom często niełatwe decyzje zakupowe. Odświeżono również identyfikację wizualną marki. Zmiany obejmują nowe logo, intensywniejsze barwy oraz dynamiczne animacje brandowe. Nowa czcionka ma zapewnić lepszą czytelność i dostępność treści.

Zmiany, które dziś prezentujemy, wykraczają poza zwykłą aktualizację wizualną. Opierając się na silnej wartości marki i rozpoznawalności, którą Zalando wypracowało przez lata, rozwijamy naszą markę, aby odgrywała większą rolę w życiu naszych klientów – podkreśla Anne Pascual, Senior Vice President Design, Marketing and Content w Zalando. Nowa kampania jest dowodem na to, że Zalando jeszcze bardziej zbliża się do klientów.

Wiktoria Melaniuk
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Willem Dafoe w kampanii Zalando zachęca do wyrażania siebie poprzez modę
Proszę czekać..
Zamknij