Duet sportowców – niemiecka biegaczka i włoski tenisista – dołączył do grona ambasadorów marki w najnowszej kampanii promującej kolekcje zegarków i biżuterii na sezon jesień-zima 2022-2023.
Naomi Campbell, Hailey Bieber, Kendall Jenner, Lee Min-ho, Future – to tylko część grona fanów marki Boss, które składa się z plejady gwiazd mody, sztuki i sportu. Teraz do jej ambasadorów dołączyły kolejne wielkie nazwiska. To biegaczka Alica Schmidt i tenisista Matteo Berrettini, którzy wystąpili w kampanii zegarków i biżuterii Boss na sezon jesień-zima 2022-2023. Sportowemu duetowi towarzyszy w niej komik i ulubieniec pokolenia TikToka – Khaby Lame.
Alica Schmidt zaprezentowała inspirowany modą minionych dekad zegarek Hailey na delikatnej bransolecie oraz komplet biżuterii z tej samej linii. Jesienią złotą biżuterię będziemy nosić do subtelnych sukienek w stylu prairie, szkolnych mundurów à la modern preppy lub przeskalowanych garniturów – tak jak robi to sama sportowczyni. Z kolei panowie, wzorem Matteo Berrettiniego, w przyszłym sezonie postawią na srebro. Najlepiej w wydaniu marki Boss – z czerpiącą z architektonicznego brutalizmu linią biżuterii Sarkis i klasycznym zegarkiem One na czele.
Z pomocą takich postaci jak Schmidt czy Berrettini marka Boss chce inspirować miłośników ponadczasowego designu do bycia kowalem własnego losu. Stąd hasło brandu – Be Your Own Boss.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.