Francuski dom mody kolejny raz celebruje ponadczasowy urok nowej wersji kultowej torebki Lady Dior. Marka tym razem zaprosiła do współpracy Anyę Taylor-Joy. Aktorka zapozowała w minimalistycznej stylizacji z modelem Lady 95.22 w roli głównej.
Był 1995 rok, kiedy torebka Chouchou trafiła do księżnej Diany. Model, który nie był jeszcze w sprzedaży, sprezentowała Lady Di francuska pierwsza dama Bernadette Chirac z okazji otwarcia wystawy Cézanne’a w Grand Palais. Pikowany, o pudełkowym fasonie i ze złotymi okuciami, szybko stał się ulubionym dodatkiem brytyjskiej księżnej. Torebkę przemiano więc na Lady Dior.
Dziś Lady Dior to jeden z najbardziej kultowych i rozpoznawalnych modeli na rynku. Od lat 90. powstało wiele wariacji na jego temat, a na pokazie kolekcji jesień-zima 2022-2023 Maria Grazia Chiuri, dyrektorka kreatywna marki, zaprezentowała kolejną. The Lady 95.22 charakteryzuje się bokami delikatnie zgiętymi do środka i jest dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych: w odcieniu kości słoniowej i ponadczasowej czerni.
Na początku 2023 roku do kampanii promującej torebkę marka Dior zaprosiła włoską arystokratkę i dziennikarkę Beatrice Borromeo. Teraz przyszła pora na Anyę Taylor-Joy – globalną ambasadorkę domu mody. Aktorka zapozowała przed obiektywem francuskiej fotografki Brigitte Lacombe ubrana w ołówkową spódnicę midi, krótki top, kardigan i czółenka na niskim obcasie. Minimalistyczna stylizacja uzupełniona o torebkę Lady 95.22 zyskuje nowy, intrygujący wymiar.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.