Avon wspiera kobiety i startuje z nową kampanią edukacyjną na 16 Dni Przeciwko Przemocy. Uaktualnia też pierwszą antyprzemocową aplikację w Polsce, Avon Alert, którą ściągnęło już blisko 55 tys. osób.
„Mówiłem ci, nie lubię, kiedy się malujesz”, „Dlaczego perfumujesz się do pracy?”, „Na kim chcesz zrobić wrażenie?” – to przykłady zdań, które dla wielu osób mogą brzmieć znajomo. Co piąta Polka w wieku od 18 do 32 lat twierdzi, że ich partner miał kontrolę nad ich wyglądem, a aż 54 proc. respondentek było świadkami tego, jak mężczyźni wpływali na make-up ich koleżanek czy mam. Co więcej, 12 proc. badanych przyznało, że w pewnych momentach obawiała się o swoje bezpieczeństwo z powodu zachowania mężczyzn, a co szósta z nich wykorzystywała kosmetyki, by zamaskować ślady przemocy domowej – takie statystyki przyniosły międzynarodowe badania prowadzone przez markę Avon, potwierdzając, że kontrolujący partnerzy często starają się różnymi metodami wywrzeć presję na wygląd kobiet.
Avon daje kobietom wiedzę i wsparcie
Marka czując się odpowiedzialna za losy swoich klientek honorowym patronatem Prezydenta m.st. Warszawy, zaprezentowała kampanię edukacyjną na temat toksycznych relacji, a wszystko w ramach projektu 16 Dni Przeciwko Przemocy. Avon łącząc siły z Fundacją Feminoteka uaktualnił też pierwszą antyprzemocową aplikację w Polsce – Avon Alert, która powstała w 2019, a dziś jest dostępna do pobrania na telefon poszerzona o dodatkowe wersje językowe, tak, by jeszcze więcej osób mogło z niej skorzystać.
Jak podkreślają inicjatorzy projektu Avon Alert jest nie tylko źródłem wiedzy, ale również wsparcia, które pomaga podejść do trudnych sytuacji z większą pewnością siebie. Do tej pory z aplikacji skorzystało blisko 55 tys. osób.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.