Duńska marka dermokosmetyków Beaute Pacifique, zaprosiła gości do poznania swoich produktów oraz skorzystania z kompleksowego badania skóry przy użyciu skanera USG.
W sobotę 26 czerwca w hotelu Bristol w Warszawie odbyło się kameralne wydarzenie marki Beaute Pacifique, poświęcone innowacyjnym dermokosmetykom. Goście mieli okazję skonsultować się z ekspertami, przetestować produkty oraz skorzystać z profesjonalnego badania skóry za pomocą skanera USG. Dzięki precyzyjnej analizie, każdy mógł uzyskać szczegółową diagnozę kondycji swojej skóry i dostosować odpowiednie metody pielęgnacyjne. Badanie pozwalało na szybką identyfikację kilku kluczowych parametrów: ocenę siły naskórka, prawidłowego funkcjonowania bariery ochronnej skóry, wykrycie i identyfikację uszkodzeń słonecznych oraz analizę zmian związanych z wiekiem, takich jak spadek produkcji kolagenu i elastyny.
Podczas eventu, ekspertki Mirella Ogniewska-Kowalczyk i Magdalena Kaczanowicz, podzieliły się wiedzą na temat produktów marki i najnowszych trendów w pielęgnacji skóry. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się więcej o technologii i składnikach użytych w kosmetykach, a także bezpośrednio doświadczyć ich działania na własnej skórze.
Marka Beaute Pacifique łączy kosmetykę i dermatologię nieustannie badając i udoskonalając nowe produkty
Beaute Pacifique, założona w Danii w 1997 roku przez Flemminga K. Christensena, jest znana z kosmetyków opartych na witaminie A oraz zaawansowanym systemie transportu składników aktywnych do głębszych warstw skóry. Marka oferuje dwie kluczowe linie: Paradoxe, przeznaczoną dla skóry dojrzałej i problematycznej oraz Symphonique, zapewniającą rewitalizację i odmłodzenie skóry.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.