Model i aktywista Chella Man z nowojorską marką Private Policy prezentują biżuterię dla osób niesłyszących i niedosłyszących.
Chella Man z projektantkami Private Policy, Siying Qu i Haoran Li, spotkał się przypadkiem na zeszłorocznym tygodniu mody w Nowym Jorku. Aktywista, który od 12 roku życia ma wszczepiony implant ślimakowy, od zawsze marzył o stworzeniu czegoś, co poprawiłoby wygląd urządzeń słuchowych. Kiedy wspomniał o tym w rozmowie z Qu i Li, nie musiał długo czekać na propozycję współpracy. – Chciałem to zrobić od lat – tłumaczy Man w wywiadzie dla „Vogue'a”. – Byliśmy zaintrygowani tym, jak możemy wykorzystać biżuterię do celów edukacyjnych – dodaje.
Stwierdzili, że idealnym rozwiązaniem będzie zaprojektowanie nausznic. Powstała kolekcja ośmiu złotych elementów, które do przedsprzedaży trafiły w poniedziałek, 15 marca. Ich cena waha się od 330 do 620 dolarów (od 1266 do 2378 zł), a połowa dochodu z zebranej kwoty zostanie przekazana na rzecz organizacji non-profit Deaf Queer Resource Center, która wspiera queerowe osoby niesłyszące. Tak Chella Man, jako osoba transpłciowa, chce wesprzeć drugą bliską swemu sercu sprawę.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.