Ania Kuczyńska ogłosiła dziś, że 10 proc. przychodów z zakupów w jej sklepie internetowym trafi na konto szpitala.
Po głośnych medialnie aktach solidarności, które zapoczątkowali międzynarodowi giganci tacy jak Zara, która odszyje 300 tys. chirurgicznych masek i odzież medyczną, przyszła pora na na lokalne marki. W poniedziałek sieć sklepów CCC oświadczyła, że z każdej sprzedanej pary butów Lasocki, 10 proc. przekaże na wrocławski szpital. W kolejne dni podobne akcje podejmują małe, niezależne marki. Ten gest jest szczególnie ujmujący, bo w przeciwieństwie do potentatów, małe firmy nie mają w swoich biznesplanach wielkich budżetów reklamowych. Dla nich to realne wyrzeczenie i ofiara płynąca z serca.
Ania Kuczyńska ogłosiła dziś, że ze wszystkich zakupów dokonanych od dziś do końca marca w sklepie internetowym marki, 10 proc. przychodów projektantka przekaże na konto Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA, który teraz stał się warszawskim centrum walki z koronawirusem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.