Choć oba domy mody zdecydowały się na przeniesienie pokazów do rzeczywistości wirtualnej, mają na nie zupełnie inny pomysł.
Burberry otwarty na wszystkich
Dom mody Burberry przedstawił plan wirtualnego pokazu wiosna-lato 2021, który będzie można oglądać w sieci 17 września tego roku. Marka zapowiada „namacalną prezentację na żywo, która będzie otwarta dla wszystkich w sieci”. Pokaz odbędzie się na łonie natury w Wielkiej Brytanii. „Zawsze łączyło nas głębokie pokrewieństwo z naturą. Musieliśmy ją szanować i polegać na jej sile, by przeżyć, jednocześnie rozkoszując się jej niesamowitym pięknem. Szczególnie w ostatnich czasach pojawiła się w nas potrzeba, by połączyć się na nowo z naturą. Planując ten pokaz, chciałem uszanować te odczucia, jednocząc naszą społeczność w tym kreatywnym doświadczeniu” – pisał Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny Burberry. Cały pokaz zostanie zorganizowany w taki sposób, by zminimalizować emisję dwutlenku węgla.
Zamknięty Dior
22 lipca Dior zaprezentuje kolekcję Cruise 2021 we włoskiej Apulii. Wirtualny pokaz będzie zamknięty dla publiczności. Sylwetki zaprojektowane przez dyrektor kreatywną marki, Marię Grazię Chiuri, złożą hołd różnorodności kultrowej i dziedzictwu miasteczka Lecce. Współpraca Paryża z rzemieślnikami z Lecce sięga czasów sprzed pandemii, dlatego marce zależy na tym, by kontynuować współpracę.
Choć marki różnią się w pomysłach na pokazy, łączy je prośrodowiskowe podejście – wpisują się w zieloną rewolucję, inspirując innych do projektowania w duchu eko.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.