Ostatnie tygodnie wywróciły nasze życie do góry nogami. W okresie pandemii robimy wszystko, żeby chronić siebie i swoich bliskich, przede wszystkim zostając w domu. Polska marka CCC pokazuje, jak najlepiej spożytkować czas.
Kryzys związany z pandemią sprawił, że ze względu na bezpieczeństwo nasze, a także innych ludzi, pracujemy zdalnie, z bliskimi rozmawiamy przez telefon, a na zewnątrz wychodzimy tylko w niezbędnych celach. Wolne chwile spędzamy na zabawach z dziećmi, oglądaniu filmowych i serialowych produkcji, czytaniu książek, a także ćwiczeniach czy medytacji. Co jednak, kiedy kończą nam się pomysły, a każdy kolejny dzień nie różni się niczym od poprzedniego?
Z pomocą przychodzi polska marka CCC, która w ramach swojej akcji #hometimestories, pokazuje w kanałach społecznościowych, że czas spędzony w domu w gronie rodzinnym może być naprawdę przyjemny. Do współpracy przyłączyli się przyjaciele marki, prowadząc m.in. naukę zakupów w sieci, a także prezentując pomysły na treningi sportowe i domowe stylizacje. To nie wszystko! Już niedługo w kanałach social media CCC wystartuje cykl „Like mother like daughter”, specjalne treningi poprowadzą m.in. modelki Agata Sieramska i Ola Kowal, a Marcin Prokop specjalnie dla najmłodszych przeczyta bajkę „Kot w butach”. Ponadto swoje obuwnicze wybory prezentuje aktorka i ambasadorka marki Lasocki – Małgorzata Kożuchowska.
Wszystkie materiały znajdziecie w zapisanych Insta Stories na profilu marki: https://www.instagram.com/cccshoesbags/?hl=pl
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.