Święta w tym roku będą błyszczeć cekinami i kryształkami. Z kolorów bezkonkurencyjny okaże się róż. Oglądamy świąteczną kampanię Brasserie Hennes.
W nowym sezonie marka H&M zaprosiła do kampanii charyzmatyczne osobowości – aktorkę Chloë Sevigny i muzyka Andersona Paaka. Gwiazdy w towarzystwie modelek – Palomy Elsesser, Jill Kortleve, Adut Akech Bior i Jordana Barreta – lekkim krokiem wprowadzają nas do Brasserie Hennes otwierając imprezę. – Chodzi o to, by żyć chwilą i naprawdę celebrować życie z otaczającymi cię osobami, zwłaszcza o tej porze roku. To naprawdę wprawiło mnie w świąteczny nastrój – mówił o pracy na planie Anderson Paak
Choć kampania ruszy dopiero 10 listopada, część kolekcji jest już dostępna w sklepach stacjonarnych i online.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.