Chylak: Inspirują nas matki
Polska marka zainspirowała się kobietami, które godzą macierzyństwo z innymi wyzwaniami codziennego życia. W projekcie fotograficznym wystąpiły Agnieszka Grochowska, Justyna Konczewska i Zuzanna Ciszewska.
Pierwszy projekt marki poświęcony kobietom stworzyli Stanisław Boniecki i Ania Jóźwiak. Ich zdjęcia, pokazujące intymność, kobiecość i macierzyństwo, powstały w nowojorskim mieszkaniu. Całkowity dochód ze sprzedaży ośmiu wybranych torebek został wtedy przeznaczony na zakup środków bezpieczeństwa dla Instytutu Matki i Dziecka.
Najnowszy projekt także powstał z myślą o matkach. Chylak chce pokazać ich siłę i piękno. Marka zaprosiła do kampanii trzy inspirujące matki: aktorkę Agnieszkę Grochowską, założycielkę sklepu vintage Crush w Warszawie, Justynę Konczewską, i specjalistkę w dziedzinie public relations Zuzannę Ciszewską. Na czarno-białych zdjęciach pokazały się z dziećmi.
Za zdjęcia odpowiada Mag Juchnik. Stylizacją zajęła się Karolina Gruszecka, a fryzurami Michał Bielecki. Za makijaż odpowiada Anna Stykała. Producentem został Adam Kaszewski.