Gdy F1 Academy – kobieca seria sportów wyścigowych, której misją jest wspieranie kobiet i ich talentów w tej dziedzinie – w 2023 roku połączyła siły z marką Tommy Hilfiger, wiedziała, że będzie to partnerstwo oparte na podobnych wartościach: akceptacji, równości i inkluzywności. W wyścigach z tego cyklu amerykański brand ubiera od tej pory Nereę Martí. Biało-czerwono-granatowy kombinezon tej utalentowanej Hiszpanki teraz uzupełniają także zegarki z kolekcji Hilfigera, której została twarzą.
Zakończone igrzyska olimpijskie w Paryżu pokazały, że kobiety w sporcie nadal muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom związanym z nierównym traktowaniem i dyskryminacją. Świat sportów motorowych zdaje się pod tym względem jeszcze trudniejszy – brakuje ośrodków szkoleniowych, w których młode pasjonatki wyścigów mogłyby pielęgnować swoje talenty, mało jest konkursów, w których miałyby możliwość rywalizować na takich samych zasadach, na jakich ścigają się mężczyźni.
F1 Academy współpracuje z marką Tommy Hilfiger. Razem wspierają kobiety rywalizujące w dziedzinie sportów wyścigowych
Ten stan rzeczy stara się zmienić F1 Academy. Misją tej kobiecej serii sportów wyścigowych jest wspieranie kobiet w tej dziedzinie: zapewnianie większej widoczności wschodzącym talentom, pielęgnowanie ich pasji oraz dawanie przestrzeni do tego, by rozwijać się w zdominowanym przez mężczyzn sporcie. – Nasza misja jest prosta – mówi dyrektorka zarządzająca F1 Academy, Susie Wolff. – Pokazać dziewczynkom i kobietom, że jest dla nich miejsce w tym sporcie, że mogą rozwijać się w nim zarówno na torze, jak i poza nim. Determinacja autorów pomysłu opłaciła się – należące do akademii kierowczynie od tej pory stawały do rywalizacji w siedmiu najważniejszych wyścigach Formuły 1, a także w mistrzostwach FIA. Wspiera je już dziesięć najważniejszych stajni Formuły 1.
W 2023 roku F1 Academy nawiązała współpracę z marką Tommy Hilfiger – obie strony od początku miały poczucie, że będzie to partnerstwo zbudowane na podobnych wartościach, dążeniach i celach. Amerykańska marka, która w świecie mody słynie z zaangażowania w realizowanie zasad inkluzywności, różnorodności i akceptacji, w ramach współpracy z F1 Academy ubiera Nereę Martí. Relacja z hiszpańską kierowczynią w tym sezonie zacieśnia się jeszcze bardziej, bo została ona twarzą jesienno-zimowej kolekcji zegarków Hilfigera.
Co trzeba wiedzieć o Nerei Martí – hiszpańskiej kierowczyni wyścigowej i nowej twarzy zegarków marki Tommy Hilfiger?
Przygoda Martí ze sportami wyścigowymi zaczęła się, gdy miała niespełna dziewięć lat – jej ojciec i wujek otworzyli wtedy w rodzinnej Walencji wypożyczalnię gokartów. Widząc rosnącą pasję córki, cztery lata później rodzice Nerei pozwolili jej dołączyć do lokalnej drużyny kartingowej i stanąć do pierwszego wyścigu. W 2017 roku, mając zaledwie 15 lat, dołączyła do zespołu Praga España Motorsport – ścigając się w jego ramach, zdobyła cztery regionalne mistrzostwa i wystartowała w F4, o której w branży mówi się jako o pierwszym kroku w stronę Formuły 1.
W kampanii zegarków Tommy’ego Hilfigera Nerea Martí prezentuje modele z kolekcji marki na jesień-zimę 2024. Linia, stworzona wokół miksu wyrafinowanej elegancji oraz nowoczesnego, casualowego i miejskiego stylu, doskonale oddaje ducha amerykańskiego brandu, który równie mocno hołduje ponadczasowej klasyce, co indywidualizmowi, luzowi i nonszalancji. W skład kolekcji weszły m.in. zegarki z cyklu Modern Casual z wyrazistą, mierzącą 38 mm kopertą ze stali szlachetnej i detalami ze złota oraz kryształów, a także czasomierze o funkcjonalnym, ponadczasowym i uniwersalnym charakterze, idealne do stylizowania na różne sposoby. Nie zapomniano o biżuterii, którą w najmodniejszym wydaniu nosi się w towarzystwie zegarków – w warstwowych stylizacjach pięknie prezentują się cienkie bransoletki lub nieco szersze, łańcuchowe modele.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.