Podróż do przyszłości pełnej optymizmu z Coca-Cola Zero Cukru 3000
Jak będzie wyglądała przyszłość? Jakie emocje, barwy i smaki mogą ją opisać? Czy rok 3000 w ogóle można sobie wyobrazić? Okazuje się, że tak, bo teraz możemy doświadczyć jutra pijąc Coca-Cola Zero Cukru 3000.
Wizje przyszłości są obecne w wielu filmach czy serialach. Ale każdy z nas wyobraża ją sobie inaczej – często odmiennie niż twórcy kinowych hitów. A gdyby obraz jutra stworzyła sztuczna inteligencja? Właśnie na taki pomysł wpadła marka Coca-Cola. Aby się przekonać, jak będzie wyglądał świat w roku 3000, wystarczy kupić puszkę limitowanej edycji Coca-Cola Zero Cukru 3000, która zachwyca inspirującym smakiem i jednocześnie wręcz magicznie umożliwia poznanie odległej o setki lat przyszłości.
Przyszłość pełna optymizmu
Coca-Cola Zero Cukru 3000 to pierwszy napój, który daje prawdziwie magiczną możliwość poznania wizji przyszłości, dzięki wykorzystaniu ludzkiej inteligencji i wyjątkowej kreatywności oraz możliwości, jakie daje nam technologia AI. Rezultaty tego współdziałania zainspirowały markę do stworzenia nowego, wyjątkowego produktu, który nie tylko zachwyca kultowym smakiem, lecz także pozwala odważnie spojrzeć w przyszłość.
Jak działa ta magia? Skanując puszkę Coca-Cola Zero Cukru 3000, fani napoju zostają przeniesieni do Creations Hub, gdzie – używając spersonalizowanego obiektywu 3000 AI – robią zdjęcie i oglądają, jak dzięki wygenerowanej, futurystycznej wizji może wyglądać świat za kilkaset lat. Przy pomocy AI każdy może stworzyć swój własny obraz przyszłości – pełnej pozytywnej energii i optymizmu.
Sztuczna inteligencja uczestniczyła również w tworzeniu projektu opakowania Coca-Cola Zero Cukru 3000 – zaproponowała jasne, optymistyczne odcienie fioletu, magenty i cyjanu uzupełnione srebrem nadającym futurystyczne wykończenie. Z kolei logo Coca-Cola Creations składa się z rozproszonych musujących bąbelków w różnych formach i kolorach.
Zero Cukru i magiczne chwile
Coca-Cola Zero Cukru 3000 to nowy produkt, w ramach kolejnej odsłony globalnej platformy Creations, w ramach której marka wprowadza limitowane edycje swojego napoju oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla fanów kultowej marki.
– Naszą ambicją w Coca-Cola Creations jest tworzenie nieoczekiwanych i magicznych chwil dla naszych konsumentów. Zainspirowani ponadczasowością Coca-Cola chcemy uczcić pomysł każdego z nich na to, jak może wyglądać przyszłość – mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola. – Za pomocą technologii opartej na sztucznej inteligencji Coca-Cola Zero Cukru 3000 wprowadza innowacyjne doświadczenia i daje wyobrażenie, jak może smakować nasz kultowy napój w 3000 roku.
Coca-Cola Zero Cukru 3000 dystrybuowana jest na wybranych rynkach całego świata. Nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations dostępna jest w Polsce w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych od początku września.
Więcej informacji na temat Coca-Cola Creations na stronie: www.coca-cola.com/pl/pl/offerings/creations.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.