Nowa kolekcja marki COS jest hołdem dla różnorodności i kreatywności nowojorczyków. W kampanii promującej wydarzenie wystąpiły Paloma Elsesser i Natasha Lyonne.
Historia COS jest nierozerwalnie związana ze światowymi stolicami mody. Pierwszy sklep marki otwarto przy londyńskiej Regent Street w 2007 roku, a w następnych latach także w Paryżu, Mediolanie, Kopenhadze i setkach innych miast. W niespełna dwie dekady COS stał się jednym z ulubionych brandów stylowych minimalistek z całego świata. Teraz marka świętuje kolejne osiągnięcie. Już 13 września COS zadebiutuje na nowojorskim tygodniu mody.
Nowa kolekcja marki czerpie inspiracje ze współczesnych metropolii, w szczególności z Nowego Jorku. Pokaz ma być hołdem dla różnorodności i kreatywności jego mieszkańców. – W każdym sezonie tworzymy oficjalny harmonogram, który jest odzwierciedleniem współczesnej kreatywności. Cieszymy się, że w tym sezonie do tego grona dołączyła marka COS. Dla globalnych marek, które chcą nawiązać kontakt z nowojorską kulturą i liczną amerykańską publicznością, NYFW jest naturalnym miejscem do pokazania swojej twórczości – mówi Steven Kolb, prezes Council of Fashion Designers of America, głównego organizatora nowojorskiego tygodnia mody.
Obecność na nowojorskim fashion weeku to kolejny kamień milowy w historii marki, a jego zapowiedzi towarzyszy specjalna kampania autorstwa Maria Sorrientiego. Jej gwiazdami zostały modelka Paloma Elsesser oraz aktora i twórczyni serialu „Russian Doll” Natasha Lyonne, dwie współczesne ikony Nowego Jorku.
Pokaz COS odbędzie 13 września o godz. 14 czasu lokalnego (godz. 20 czasu polskiego) i będzie można obejrzeć go na żywo na cos.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.