Znaleziono 0 artykułów
22.04.2025

Premierowo na Vogue.pl: Do kolekcji Balagan trafiły nowe wersje przebojów marki

22.04.2025
Fot. Agata Matlak-Lutyk

Marka Balagan wraca do korzeni. Zdjęcia do kampanii nowej kolekcji powstały w Lizbonie. W ofercie pojawiły się odświeżone wersje przebojów brandu.

Zdjęcia z miejskich kampanii marki Balagan przypominają fotosy z planu stylowej produkcji kinowej. Światło jest miękkie, ziarno analogowe, a plenery zachwycające. Bohaterki zdjęć pasują do tego świata. Naturalne gesty i kostiumy, które charakteryzują wygoda i polot, czynią je wiarygodnymi.

Te dwie ostatnie cechy są szczególnie ważne dla założycielek marki, które nowe formy i style tworzy bez kompromisów dla komfortu. Tę tezę potwierdzają modele z miękkiej skóry wiązane na cienkie rzemyki czy sznurówki, wszelkiej maści półbuty i baleriny różniące się detalami. Obcasy są tu nie za wysokie, czubki nie za wąskie, a kolory nieszablonowe. Największą uwagę w nowej kolekcji zwracają nietypowe dla marki błękity, być może inspirowane tradycyjną portugalską ceramiką. Warto połączyć je z modnym maślanym żółtym, albo z zielenią, kolorem sezonu wiosna-lato 2025, któremu poświęciliśmy kwietniowe wydanie „Vogue Polska”.

Fot. Agata Matlak-Lutyk
Fot. Agata Matlak-Lutyk

Klasyczne modele torebek marki Balagan zyskują w kolekcji nowe oblicze

Klasyczna torebka Rofe ze stałej kolekcji Balagan zyskuje w tym sezonie właśnie soczysty odcień. Ale to nie koniec. Agata Matlak-Lutyk i Hanną Ferenc-Hilsden wprowadzają wariacje na temat Rofe – model vintage nawiązujący do form torebek z przeszłości, oraz model Sicily z ozdobną kulką przy zapięciu. W nowej kolekcji pełno też tłoczeń nawiązujących fakturą do skór jaszczurek wygrzewających się w portugalskim słońcu. Do dzikiego zwierzyńca dołączają zebry i pantery nadrukowane na klapkach Karit czy miękkich półbutach.

Do listy nowych modeli trzeba dopisać worek PJ z okrągłą podstawą i troczkiem, do listy must-have’ów – torebki Baguette i Hug, które na dobre wpisały się już w ofertę polskiego brandu. Obie mimo poręcznych rozmiarów mają na tyle pojemne wnętrze, by pomieścić cały spacerowy niezbędnik.

Fot. Agata Matlak-Lutyk
Fot. Agata Matlak-Lutyk

Zdjęcia do kampanii powstały w Lizbonie. Wśród hitów kolekcji pojawiła się hybryda sneakersów i balerin

Kolekcja, jak Lizbona, która jest trzecią bohaterką zdjęć, zachęca do błądzenia. Widząc zdjęcia, chciałoby się szwendać bez końca po krętych alejkach. Sprzyjają temu nowe baleriny Aurore z paseczkiem zwieńczonym dekoracyjną klamerką, Aurore z wypłaszczonym czubkiem i sznurowaniem i wyjątkowy kompromis pomiędzy butem baletowym a sneakersem – Seremna, który do sprzedaży trafi początkiem maja. Wszystkie modele nawiązują też do charakterystycznego dla Portugalii rzemiosła, bo są produkowane z najlepszych skór, ręcznie i lokalnie, po to by przez lata towarzyszyć nam w dalekich i bliskich wędrówkach. Kto wojaży nie planuje, zamiast białej architektury Lizbony i soczystej zieleni miasta może podziwiać bryły i detale nowych galanteryjnych wyrobów.

Kreacja, produkcja i wideo: Balagan Studio
Modelki: Edna Wolf, Stefany Salvador Barbosa
Zdjęcia: Agata Matlak-Lutyk
Wideo: Ada Szadzińska

Produkcja: Dorota Pabel
Stylizacje: Hanna Rędzia
Asysta: Matylda Jarząbek

Kamila Wagner
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Do kolekcji Balagan trafiły nowe wersje przebojów marki
Proszę czekać..
Zamknij