Selena Gomez powraca w wielkim stylu, tym razem z ważnym przesłaniem. Piosenkarka i założycielka marki kosmetycznej Rare Beauty zamieściła filmik na TikToku, w którym ogłasza, że „prawdziwe brzuchy wracają!”.
Selena zamieściła wideo w stroju kąpielowym, aby ogłosić światu, że skończyła z wciąganiem swojego brzucha. Leżąc na pokładzie jachtu, na tle błękitnego nieba, Gomez zaprezentowała się w kostiumie kąpielowym Gracie (w kolorze Aura), z kolekcji, która jest efektem jej współpracy z inkluzywną marką strojów kąpielowych, La’Mariette.
Marka skupia się na tworzeniu projektów, które pozwalają kobietom czuć się pewnymi siebie, a przy tym niezwykle komfortowo w strojach kąpielowych. W przeciwieństwie do wielu innych marek, które zwykle używają tego samego kroju dla każdego rozmiaru, La’Mariette opracowuje specjalne modele przeznaczone dla każdego typu sylwetki, w rozmiarach od XS do XXL.
W jednoczęściowym stroju, z zaczesanymi do tyłu, upiętymi włosami, złotymi kolczykami i bez grama makijażu Selena wyglądała na zadowoloną i szczęśliwą we własnej skórze. To nie pierwszy raz, kiedy piosenkarka mówi o pewności siebie. Wcześniej wypowiadała się na TikToku w kontekście wymogu bycia szczupłą. „Nie przejmuję się swoją wagą, ponieważ ludzie i tak będą ją komentować. »Jesteś za mała«, »Jesteś za duża«, »W tym nie wyglądasz dobrze«. Bla, bla, bla. Jestem doskonała taka, jaka jestem”.
@selenagomez Vaca self
♬ original sound - unwinewithtashak
Konkluzja? Warto śledzić Selenę ze względu na budujące i równościowe treści, które zamieszcza w swoich mediach społecznościowych. I brać z niej przykład w kwestii akceptacji własnego ciała. Media społecznościowe, z niekończącymi się zdjęciami idealnych sylwetek, powinny pójść właśnie w tym kierunku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.