Znaleziono 0 artykułów
13.05.2021

The Row ulubioną marką gwiazd

13.05.2021
Kendall Jenner / Fot. Getty Images

W czasach, gdy gwiazdy cenią rzeczy streetowe i vintage, świeże wydaje się to, co ponadczasowe, wyrafinowane i minimalistyczne. Takie są projekty marki należącej do bliźniaczek Olsen, które właśnie pokochała Kendall Jenner.

Jonah Hill, który właśnie przeszedł spektakularną metamorfozę, pokazał się w czarnym total looku The Row. Z daleka sweter, spodnie i buty wyglądały tak, jakby mogły być uszyte przez jakąkolwiek firmę produkującą wysokiej jakości casualowe ubrania. „Bycie modelem to emocjonalnie skomplikowane zadanie @zoeisabellakravitz @therow”, podpisał zdjęcie. Olśniewająca Kravitz umieściła repost zdjęcia na Instagramie, dodając tag @therow. Jeśli oboje pracują nad sekretnym projektem dla tej marki, ona również musi ubierać się w projekty The Row.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jonah Hill (@jonahhill)

Niedługo po tym, jak ukazał się post Hilla i Kravitz, trend podchwyciła Kendall Jenner. Założyła białą koszulę, T-shirt, cienki skórzany pasek i spodnie z wysokim stanem oraz buty z rzemykami na niewysokim obcasie. Zdjęcie podpisała: „Od stóp do głów cz. 2”. W listopadzie Jenner ubrała się cała na czarno i podpisała fotografię: „The row head toe”.

Nie jest tak, że gwiazdy nagle odkrywają tę markę. Hill przez lata zdobywał pochwały za umiłowanie dla ubrań farbowanych techniką tie-dye i kapeluszy bucket hat. Jenner nie zawsze była tak ekstrawagancka jak Hill, ale pojawiała się już w obcisłych sukienkach i topach bez ramiączek, które modne były w roku 2000. Jej styl stał się bardziej elegancki, gdy zaczęła pracować ze stylistką Dani Michelle, która dopracowała także wygląd Kourtney Kardashian. W lutym Chrissy Teigen, która uwielbia kwieciste sukienki, opublikowała zdjęcie, na którym pozuje w czarnym płaszczu, białym golfie, czarnych pantoflach bez pięty, a w ręce trzyma ciężką mahoniową torbę. Torba otagowana była jako „The Row” i stanowiła punkt wyjścia dla tego „biznesowego” stroju. (Ich torby na ramię nosi już od 2016 roku).

Zoe Kravitz / Fot. Getty Images

The Row nie przyciąga uwagi walorami wizualnymi, lecz swoją nazwą. Jej ubrania są drogie, wysokiej jakości, a ich twórczyniami są nieuchwytne bliźniaczki Olsen. Mogłoby się wydawać, że The Row robi wszystko, by nie trafić na instagramowe zdjęcia. A jednak.

Podobne artykułyNiezbędne elementy garderoby na wiosnę 2021Michalina MurawskaCelebryci zazwyczaj głośno domagają się tego, co najbardziej jaskrawe, najbardziej undergroundowe lub najnowsze. Widzieliśmy już Kim Kardashian – jedną z królowych street style’u – w butach Yeezys, które jeszcze nie zostały wypuszczone na rynek, oraz z często wymienianą pulą torebek Birkin. Bellę Hadid z torebkami i w body, na których widnieją wielkie logotypy znanych marek. Na gwiazdach widzieliśmy już wszystko, poza minimalizmem pojawiającym się wreszcie dzięki uprzejmości The Row.

Hailey Bieber / Fot. Getty Images

Przed przymiarkami zawsze rozmawiamy z Kendall o jej nastroju i wizji. Potem składam elementy w całość, która je ożywia. Gdy już zestawimy je razem, współpracujemy nad ostateczną wersją looku, który swój początek ma w jej wizji – mówi Dani Michelle. – Teraz skłania się ku minimalizmowi, a marka The Row ułatwia nam jego osiągnięcie. Jako stylistka szukam rozwiązań od Los Angeles po Japonię, poszukuję nowych marek, mniejszych firm, młodych projektantów, po czym łączę wszystkie te elementy, by stworzyć konkretną wizję. The Row ma to wszystko. W czasach, gdy ceni się to, co nowoczesne, streetowe i vintage jednocześnie, powiewem świeżości są ponadczasowość, wyrafinowanie i minimalizm.

Artykuł oryginalnie ukazał się na Vogue.com.

Liana Satenstein
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. The Row ulubioną marką gwiazd
Proszę czekać..
Zamknij