Carrie Bradshaw uwielbia ekscentryczne dodatki, ale inwestuje też w ponadczasowe modele. Bohaterka „Seksu w wielkim mieście” pomogła wylansować bagietkę Fendi i siodło Diora. Oto ulubione torebki postaci granej przez Sarę Jessikę Parker.
Główna bohaterka „Seksu w wielkim mieście” uwielbia wysadzane diamentami kopertówki i zdobione piórami torebki na ramię, ale najlepsze torebki Carrie Bradshaw są naprawdę ponadczasowe. Bradshaw paraduje po ulicach Nowego Jorku z kilkoma modelami, które nigdy nie wyjdą z mody. W świecie Carrie klasyka ma jednak trochę inną definicję (wszyscy wiemy, jak się czuła, gdy dostała w prezencie wieczorową torebkę wysadzaną perełkami!). It-bags Bradshaw wyróżniają się prostą formą i intrygującymi detalami.
Wszystko zaczęło się od bagietki Fendi. (– To nie torba, to bagietka!) W jej ukochanej kolekcji jest jeszcze kilka równie ponadczasowych torebek. Od inspirowanej latami 70. torebki Gucci po model Dior Saddle w stylu vintage – oto torebki Bradshaw, które możesz kupić teraz i nosić na zawsze.
Torebka na ramię Gucci
Jeżeli chodzi o wiecznie modne torebki, Bradshaw często polega na klasykach Gucci. Chociaż jej egzemplarz w stylu retro nie jest już produkowany, istnieje mnóstwo trapezowych modeli.
Torebka Paco Rabanne Sparkles
W ten sposób Bradshaw udowadnia, że ponadczasowość nie musi oznaczać nudy. Inspirowane średniowieczną zbroją modele Paco Rabanne były od lat 60. błyszczącym dodatkiem w szafach fashionistek, takich jak Brigitte Bardot i Jane Fonda. Jeśli szukasz torebki, która łączy w sobie sztukę i modę, nie szukaj dalej.
Torba Dior Saddle
Oto torba, którą Bradshaw posiada w wielu kolorach. W sezonie wiosna-lato 2000 John Galliano zaprezentował ikoniczną już formę, inspirowaną jeździectwem.
Bagietka Fendi
Od fioletowej z cekinami po brązową ze skóry – Bradshaw nie rozstaje się z Fendi Baguette. W 1997 r. Silvia Venturini Fendi zaprezentowała światu elegancką torbę na ramię. Od tego czasu ten model słusznie zyskał status ikony. Z niewielką pomocą pani Bradshaw.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.