Druga odsłona jesiennej kolekcji Le Petit Trou
Założycielka i dyrektorka kreatywna Le Petit Trou Zuza Kuczyńska bawi się kolorem. Po pastelowym różu i słonecznym żółtym z pierwszej odsłony jesiennej kolekcji w drugiej do głosu dochodzi liliowy fiolet. Premiera nowości zbiega się w czasie z debiutem nowej odsłony sklepu internetowego marki.
Sesja wizerunkowa, towarzysząca premierze drugiej odsłony jesiennej kolekcji marki, to kontynuacja historii ze zdjęć Camerona Hammonda. Jego fotografie pokazują poezję codzienności – na sielankowych kadrach przedstawia piękno kobiecego ciała i błogość płynącą z natury.
Właśnie ze spokojem powinno kojarzyć się lato. A kolekcja na sezon jesień-zima 2021 wchodzi do sprzedaży na początku sierpnia, gdy większość z nas albo wspomina niedawno zakończone wakacje, albo z niecierpliwością wypatruje upragnionego urlopu.
Jak zawsze u Le Petit Trou kolekcja stanowi miks nowości i klasyków. Wiernym fankom rzucą się w oczy wysoki, zabudowany czarny biustonosz z charakterystyczną dla projektów Kuczyńskiej falbanką albo luźne figi w liliowym odcieniu i z miękkim stanikiem.
To nie koniec nowości. Równolegle do kolekcji premierę ma nowa odsłona sklepu internetowego marki. Od dziś będzie działał jak wizualny pamiętnik – znajdzie się w nim miejsce na lookbook i ilustracje Oli Niepsuj, krótkie historie związane z marką i przyjemne dla oka filmiki. Atrakcyjnej warstwie wizualnej towarzyszyć będą nowe funkcjonalności – system zapisywania się na zakupy w opcji pre-order, czy pomoc w doborze rozmiaru.