„Circular Design Story”, czwarta odsłona konceptu H&M Innovation Stories, podważa stereotypy związane ze zrównoważoną modą, pokazując, że recyklingowe ubrania nie muszą być nudne. W sprzedaży znajdziemy odważne, kolorowe fasony, idealnie pasujące do świątecznej atmosfery. Współtwórcą kolekcji jest redaktor naczelny „Dazed Magazine” Ib Kamara.
H&M Innovation Stories to ekologiczna inicjatywna, w ramach której powstają wysokiej jakości produkty w duchu zrównoważonej mody. W czwartej odsłonie konceptu znajdziemy ubrania, które przypominają, że moda to zabawa – jest tiul, są asymetryczne kroje i oryginalne formy. Poszczególne elementy można stylizować na różne sposoby: obszerna marynarka sprawdzi się też jako sukienka, a spodnie można poszerzyć dzięki regulowanym zamkom. Kolekcja obejmuje zarówno projekty dla kobiet, jak i mężczyzn. Na nich czekają m.in. oryginalne płaszcze i swetry z futurystycznym printem. Dostępne są również akcesoria: szpilki i biżuteria oraz krawat i apaszki.
Do stworzenia kolekcji użyto przyjaznych środowisku materiałów: regenerowanego poliestru wytwarzanego z odpadów tekstylnych Ambercycle Cycora™, rozpuszczalnych nici Resortec® oraz przędzy celulozowej Eastman Naia™ Renew.
– Ta kolekcja jest dla tych, którzy naprawdę kochają modę. W każdym ubraniu kryje się wiele entuzjazmu i radości. Ubrania zostały stworzone do noszenia na wiele różnych okazji i sposobów. Wręcz trzeba się nimi dzielić, przekazywać je i później poddawać recyklingowi – mówi Ella Soccorsi, concept designer w H&M.
Z zespołem projektowym H&M ściśle współpracował Ib Kamara, jeden z najzdolniejszych stylistów młodego pokolenia. Nie boi się odważnych rozwiązań i połączeń. Pracował z takimi markami jak Fenty, Hermès, Christian Dior, Louis Vuitton i Burberry, a także artystami, m.in: z Beyoncé, Rihanną, Madonną czy Solange.
Kolekcja trafi do sprzedaży 9 grudnia na hm.com i w wybranych sklepach stacjonarnych na świecie. W Polsce będzie dostępna w salonie przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.