Znaleziono 0 artykułów
07.09.2024
Artykuł partnerski

Premierowo na Vogue.pl: Ewa Chodakowska ambasadorką marki Reebok w CCC

07.09.2024
Ewa Chodakowska została ambasadorką marki Reebok we współpracy z CCC (Fot. materiały prasowe)

Ewa Chodakowska została ambasadorką marki Reebok we współpracy z CCC. Ulubiona trenerka Polek będzie miała wpływ na tworzenie nowych modeli. 

Na taką współpracę czekały wszystkie fanki sportowego stylu. Niekwestionowaną ikoną athleisure pozostaje ich idolka, Ewa Chodakowska. Jedna z najsłynniejszych polskich trenerek zbudowała prawdziwe imperium zdrowego życia, niosąc przesłanie dbałości o siebie, równowagi, samoświadomości. Miliony kobiet obserwują ją na Instagramie, codziennie z nią ćwiczą i podziwiają jej niepowtarzalny styl. Idolka Polek zaskakuje stylizacjami i na czerwonym dywanie, i na co dzień, i podczas treningów, z wprawą łącząc najnowsze trendy z komfortowymi butami, które sprawdzą się w czasie aktywnego wypoczynku. 

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Dzięki współpracy, którą Ewa Chodakowską podjęła z Reebok i CCC, teraz będzie można stać się częścią jej stylowego świata. Przez najbliższe kilka sezonów trenerka, it-girl i twórczyni marki osobistej będzie czuwać nad tworzeniem nowych modeli kultowej marki oraz nad komunikacją brandu w naszym regionie. To oznacza, że fani Chodakowskiej zyskają szansę, by nie tylko zainspirować się jej lookami, lecz także zajrzeć za kulisy jej twórczej pracy. „Nie będę jedynie twarzą marki. Nie będę jedynie prezentować najnowszych kolekcji… Robię siedmiomilowy krok naprzód! Będę współtworzyć kolekcje marki Reebok!”, tłumaczy sama Chodakowska. „Zanim przyjmuję propozycje współpracy od gigantów biznesu, chcę wiedzieć, kto stoi za marką, jakie wyznaje wartości. Z takimi partnerami chcę pracować. Taki partnerami chce się inspirować. Takimi ludźmi chcę się otaczać!”, dodała, podejmując wspólne działania z Grupą CCC. Osobowość pokroju Chodakowskiej trudno zamknąć w określeniu „ambasadorka”. Trenerkę należy uznać za trendsetterkę, która dla Reeboka i CCC nagrywać będzie inspirujące materiały wideo, tworzyć angażujące treści w mediach społecznościowych i organizować ekscytujące wydarzenia dla fanów.  

(Fot. materiały prasowe)

W pierwszej kampanii Ewy Chodakowskiej dla Reeboka i CCC widać indywidualny styl gwiazdy, która z kolekcji marki wybiera modele butów idealne na trening, relaks i regenerację. „Będę łączyć najgorętsze trendy w modzie z niezbędną funkcjonalnością na treningu”, zapewnia Chodakowska.

(Fot. materiały prasowe)

Wśród najbardziej kultowych modeli Reebok, które w tym sezonie zyskują swoje nowe oblicze, znalazły się buty z odrobinę podwyższoną podeszwą, buty z pastelowymi zdobieniami, materiałowe, miękkie obuwie wpisujące się w miejską estetykę. Ewa Chodakowska nosi je do wysokich, białych skarpetek w stylu retro, udowadniając po raz kolejny, że do trendów podchodzi jak prawdziwa indywidualistka.  

W CCC dostępne będą największe bestsellery Reeboka – buty sportowe Work N Cushion, Nano X4, Lite Plus 4, sneakersy Smash Edge, Club C oraz Classic Leather. Modele oferują doskonałą amortyzację podczas biegu, elastyczne podeszwy i oddychające powierzchnie idealne na siłownię i treningi na świeżym powietrzu, oraz estetykę sportową i miejską jednocześnie. Monochromatyczny model Work N Cushion zapewnia wygodę na co dzień. Nano X4 zachwyca intensywnymi odcieniami, obok których nie można przejść obojętnie. Lite Plus 4 wyróżnia się dynamiczną podeszwą, która wygląda, jakby wciąż pozostawała w ruchu. A Smash Edge, Club C oraz Classic Leather stanowią ukłon dla stylu retro – form vintage z lat 70. i 80., gdy marka Reebok zdominowała boiska, stadiony i modne ulice. Ewa Chodakowska szczególnie upodobała sobie białe sneakersy retro z kontrastowymi, czarnymi wstawkami (Chodakowska uwielbia klasyczne modele i ich ponadczasowe połączenia kolorystyczne), lawendowe buty w idealnym pastelowym odcieniu oraz nowoczesne buty z różowo-fioletową podeszwą w duchu optymistycznego dopamine dressing. To obuwie jesienią przypomni o wakacyjnej beztrosce. Można je wzorem Ewy Chodakowskiej nosić do supermodnych kolarek, wielofunkcyjnych body czy ażurowych sukienek. Pod koniec lata snekaersy dopasują się do zwiewnych kreacji boho, znów modnych skinny jeans czy lnianych garniturów, a już za chwilę, gdy przyjdą chłodniejsze dni, sportowe buty staną się podstawą stylizacji z baggy jeans, bojówkami albo skórzanymi spódnicami w roli głównej. 

Reebok to także modne akcesoria – nerki, które sprawdzą się w czasie joggingu, maratonu i przechadzki po mieście, plecaki, które pomieszczą wszystkie rzeczy na trening, oraz plecaki rowerowe, z którymi można przemierzać szosy.  

Kampania, która powstała nad brzegiem morza, celebruje codzienną radość. Ekipa wybrała się do ukochanego miejsca na ziemi trenerki, Grecji słynącej z turkusowej wody, intensywnego słońca, dzikich plaż. Pełna energii Ewa Chodakowska robi to, co kocha najbardziej – pozostaje w ruchu, zachęca do podjęcia wyzwań, czerpie z życia pełnymi garściami. A to dopiero początek pięknej przyjaźni Chodakowskiej, Reeboka, CCC oraz wielbicieli trenerki i kultowej marki

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Ewa Chodakowska ambasadorką marki Reebok w CCC
Proszę czekać..
Zamknij