Gorące premiery i nowe marki beauty podczas Douglas Summer Cruise by „Vogue Polska”
W klasycystycznych wnętrzach XVIII-wiecznego Pałacu w Jabłonnie pod Warszawą marka Douglas stworzyła przestrzeń inspirowaną wesołym miasteczkiem, w której, jak w kalejdoskopie, mogliśmy zobaczyć i poznać z bliska produkty i usługi beauty oraz premierowe marki wyłącznościowe, które trafiły na półki perfumerii oraz online, rozpoczynając jesienno-zimowy sezon.
Koniec lata to zapowiedź momentu, w którym na perfumeryjnych półkach debiutują produktowe nowości, marki i usługi. Podczas wydarzenia Douglas Summer Cruise marka zdradziła co znajdzie się od września sieci, zarówno stacjonarnie, jak i online. Lista nowości jest naprawdę długa, to m.in. znana z high-techowych gadżetów Beautifly, uwielbiana przez fanki K-beauty Beauty of Joseon, stworzona przez fryzjera Kim Kardashian, Chrisa Appletona, Color Wow, inspirowana mistycznym orientem La Sultane De Saba, znana z arabskich perfum Lataffa, skupiająca się na rzęsach Nanolash, monoskładnikowa pielęgnacja Revox, czy niszowe zapachy od Velvetvelo. Nie zabrakło też znanych i uwielbianych przez klientki Douglas marek specjalizujących się w zaawansowanej pielęgnacji, takich jak Shiseido czy Clinique. Wszystkie można było poznać z bliska, a nawet przetestować na własnej skórze w specjalnie przygotowanych strefach, nad którymi piecze sprawowali gotowi udzielić odpowiedzi na każde pytanie eksperci marek.
Tym nie można było odmówić kreatywności: dwie marki onlinowe, które weszły do perfumerii jako nowe marki dostępne stacjonarnie, Basic Lab i Sunewmed + zorganizowały koło fortuny, w których nagrodami były ich bestselleowe produkty. Sol de Janeiro, z linią wyłącznościową 48, tradycyjnie pojawiła się z fotobudką, Dr Irena Eris nadzorowała partię mini golfa, a Korres, debiutująca w Douglas z linią pielęgnacyjną (do tej pory w sieci dostępne były tylko perfumy) opartą na bazie probiotyków, informacje o składnikach aktywnych przemycała, serwując lody o smaku jogurtu greckiego, nawiązując tym samym do nazwy linii.
Usługi i beauty high-tech
Ponieważ dziś marka Douglas proponuje swoim klientom więcej niż tylko zakupowe doświadczenie, zmieniając przestrzeń perfumerii w miejsce, które może konkurować z profesjonalnym gabinetem kosmetologicznym, podczas Douglas Summer Cruise zaprezentowano ultranowoczesny aparat diagnostyczny przeznaczony do oceny stanu i kondycji skóry. Wystarczyło szybkie „zdjęcie” a zaawansowana technologia określała stan takich parametrów cery jak struktura, nawilżenie czy ilość zmarszczek i porównywała je do wyników w bazie danych, określając jej wiek. Wyniki, które interpretowała ekspertka, pozwalały za to dobrać idealną pielęgnację z portfolio słynnej dermatolożki Susanne von Schmiedeberg. Jej linię dermatologicznych produktów kochają wszystkie fanki clean beauty.
Najlepsze zapachy na jesień 2024
Rozmowy o nowym sezonie w Douglas nie mogły toczyć się bez obecności nowości z półki perfumeryjnej, od której marka zaczynała swoją obecność na polskim rynku. Na evencie swoje olfaktoryczne kompozycje zaprezentował Michael Kors (oplecione złotymi i srebrnymi ogniwami łańcucha sensualne Pour Femme i energetyczne Pour Homme), Kilian (zatrzymujący lato na kolejny sezon Sunkissed Goddes) i Jo Malone London (będący jak pocztówka ze śródziemnomorskiej wyprawy Cypress & Grapevine). Natomiast w instalacji przypominającej paryski albo nowojorski kiosk z prasą swoją wyłącznościową obecność na pokładzie Douglas zaznaczyła marka Michała Gilberta Lacha – Bohoboco. Najjaśniejszymi punktami były bez wątpienia dwie gorące premiery: zapach miłości „Lovenotes” od Ariany Grande oraz zachwycający skórzanymi akordami Boss Bottled Absolu Intense.
21 marek wyłącznie na pokładzie perfumerii Douglas
Choć gier losowych podczas eventu Douglas Summer Cruise było sporo, „oczko” zostało zaliczone w bardziej symboliczny sposób. Marka świętowała bowiem fakt, że aż 21 marek dostępnych jest wyłącznie w Douglas, m.in. Bobbi Brown, SVS, Clarins (makijaż), Armani Beauty, Tom Ford (makijaż), La Mer, Babor, Douglas Collection, One.Two. Free!
Douglas Summer Cruise był też okazją do zobaczenia, jak wygląda specjalny autobusu – Douglas Beauty Express, który tego lata rozpoczął swoją trasę po Polsce i Europie. Na kolejnych przystankach najlepsi makijażyści, którzy będą na jego pokładzie zaprezentują produkty marki własnej, Douglas Collection, w akcji.
Gośćmi eventu były gwiazdy, najwięksi twórcy internetowi od lat przewodzący branży beauty oraz media. Zobaczcie relację z tego wyjątkowego wydarzenia, które odbyło się pod patronatem „Vogue Polska”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.