Podczas tegorocznej edycji Salone del Mobile w Mediolanie, grupa BMW Design zaprezentowała wystawę „Future of Joy” i swoją wizję BMW Vision Neue Klasse, którą można było doświadczyć wszystkimi zmysłami. Roślinna aranżacja, która ozdobiła arkady zabytkowego budynku odzwierciedlała wyjście poza utarte schematy, w których zwykle mieszczą się nasze wyobrażenia o designie aut, a lustrzany sufit, w którym odbijali się goście podziwiający nowy model, pozwalał lepiej poczuć harmonijne zespolenie świata technologii i ludzkich idei.
Wystawa „Future of Joy” by BMW Design prezentuje środowiska pracy, w których projektanci BMW opracowują pionierskie rozwiązania dla elektrycznej, cyfrowej i cyrkularnej mobilności jutra. Wystawa odbyła się w House of BMW na słynnej Via Monte Napoleone. Wśród Polskich gości znaleźli się m.in. członkowie BMW Excellence Club, Maja Ganszyniec, Tomek Kuczma, Michał Borowik oraz Hanna Rydlewska i Szymon Machnikowski z redakcji Vogue Polska. O zmysł smaku zadbał chef Massimo Bottura.
Oto relacja z wydarzenia, na którym nie mogło zabraknąć „Vogue Polska”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.