
Podczas tegorocznej edycji Salone del Mobile w Mediolanie, grupa BMW Design zaprezentowała wystawę „Future of Joy” i swoją wizję BMW Vision Neue Klasse, którą można było doświadczyć wszystkimi zmysłami. Roślinna aranżacja, która ozdobiła arkady zabytkowego budynku odzwierciedlała wyjście poza utarte schematy, w których zwykle mieszczą się nasze wyobrażenia o designie aut, a lustrzany sufit, w którym odbijali się goście podziwiający nowy model, pozwalał lepiej poczuć harmonijne zespolenie świata technologii i ludzkich idei.
Wystawa „Future of Joy” by BMW Design prezentuje środowiska pracy, w których projektanci BMW opracowują pionierskie rozwiązania dla elektrycznej, cyfrowej i cyrkularnej mobilności jutra. Wystawa odbyła się w House of BMW na słynnej Via Monte Napoleone. Wśród Polskich gości znaleźli się m.in. członkowie BMW Excellence Club, Maja Ganszyniec, Tomek Kuczma, Michał Borowik oraz Hanna Rydlewska i Szymon Machnikowski z redakcji Vogue Polska. O zmysł smaku zadbał chef Massimo Bottura.
Oto relacja z wydarzenia, na którym nie mogło zabraknąć „Vogue Polska”.
1/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

2/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

3/13 Spotkanie z chefem Massimiliano Botturą

4/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

5/13 Kacper Studencki, szef marketingu BMW Polska, Hanna Rydlewska i Szymon Machnikowski z Vogue Polska oraz Michał Borowik

6/13 Tomek Kuczma, Maja Ganszyniec i Kacper Studencki, szef marketingu BMW Polska

7/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

8/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

9/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

10/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

11/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

12/13 Wystawa „Future of Joy” BMW Desgin w Mediolanie

13/13 Chef Massimo Bottura, Massimiliano Di Silvestre CEO BMW Italia oraz Gianluca Durante Sales Director BMW Italia

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.