Gra terenowa Fjällräven x Coffee Race zachęca do aktywności na świeżym powietrzu
Marka Fjällräven nie tylko oferuje najlepsze ubrania i dodatki do jazdy na rowerze, trekkingu i wspinaczki, lecz także zachęca do aktywności na świeżym powietrzu. Zaktywizowaniu rowerzystów służyła gra terenowa Fjällräven x Coffee Race zorganizowana w Warszawie i Kampinoskim Parku Narodowym.
Wystarczy logo z lisem polarnym, by rozpoznać najsłynniejszą markę outdoorową świata. W 1960 roku Szwed Åke Nordin założył firmę Fjällräven, której popularność szybko wykroczyła poza rodzinny kraj jej twórcy. Kultowy plecak Kanken – dostępny w dwóch rozmiarach – co sezon przyjmuje nowe barwy (w tym roku zdobią go tęczowe paski). Do ponadczasowych bestsellerów należą także wodoodporne kurtki, nieprzemakalne spodnie czy kraciaste koszule. Fjällräven to ulubiony brand entuzjastów wypadów łono natury, również tych na rowerach. Fanom dwóch kółek na pewno przypadną do gustu stylowe i wytrzymałe ubrania oraz funkcjonalny sprzęt – torby i sakwy w różnych rozmiarach – które świetnie sprawdzą się na krótkich i długich trasach.
Gra terenowa Fjällräven x Coffee Race, która odbyła się w Warszawie i w Kampinoskim Parku Narodowym, zachęcała do aktywności na świeżym powietrzu. Rower stał się nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu, także w Polsce. Na rowerze dojeżdża się do pracy, przemieszcza z dziećmi, załatwia sprawunki. Rower coraz częściej zastępuje nam samochód, a nawet transport publiczny. A może by tak połączyć przyjemne z pożytecznym i zorganizować wyprawę rowerową poza miasto?
– Fjällräven od czasu powstania robi wszystko, aby wzbudzać zainteresowanie turystyką i aktywnościami na łonie przyrody. Od kilku lat również tymi na rowerze. Organizując Fjällräven x Coffee Race, chcieliśmy pokazać, jak łatwo i szybko, nawet mieszkając w dużym mieście, można eksplorować outdoorowe miejsca w najbliższej okolicy – mówi Jakub Rymowicz, Country Manager w Fenix Polska.
Podczas Fjällräven x Coffee Race ponad 120 zapalonych amatorów dwóch kółek ruszyło z Warszawy do Kampinoskiego Parku Narodowego, by wziąć udział w jedynej w swoim rodzaju przygodzie. Zgodnie z hasłem „The Great Nearby”, impreza przekonała uczestników, że nie trzeba pokonywać setek kilometrów, by znaleźć się na łonie natury. Odkrywanie najbliższej okolicy na rowerze to relaks i wyzwanie w jednym. Podczas wydarzenia wykorzystano Coffee Race App, która wspiera lokalne kawiarnie. W aplikacji można było zeskanować kody QR, które czekały na fanów jazdy na rowerze w 11 punktach kontrolnych, wyznaczających kolejne etapy trasy. W ciągu siedmiu godzin gracze mogli pokonać od 20 do ponad 100 km, by zaliczyć tyle punktów, na ile mieli ochotę. Aż 60 proc. uczestników zeskanowało wszystkie 11 kodów. Za zeskanowanie co najmniej trzech, ośmiu i jedenastu kodów na uczestników czekały upominki. A na mecie? Kawa, strefa relaksu, warsztaty parzenia kawy za pomocą aeropressu oraz warsztaty bikepackingowe. Ale prawdziwą nagrodą jest sama radość z aktywności – nie tylko cel się liczy, lecz także droga, która do niego prowadzi.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.