Dyrektor kreatywny marki, Alessandro Michele zaplanował wirtualną premierę kolekcji na 17 lipca.
Alessandro Michele ogłosił niedawno, że moda potrzebuje radykalnych zmian – odejścia od nadprodukcji, sezonowości i wyzysku. Kolekcja, która zostanie zaprezentowana w sieci, ma wyznaczyć nowy kierunek rozwoju domu mody Gucci.
Prezentacja nawiąże do ostatniego pokazu Gucci na sezon jesień-zima 2020 – „An Unrepeatable Ritual”. Michele planuje teraz dwunastogodzinne wydarzenie, które odbędzie się 17 lipca tego roku o godz. 8 na stronie internetowej Gucci, kanałach społecznościowych marki oraz na YouTubie.
„Nasze lekkomyślne działania spaliły dom, w którym żyjemy” – pisał niedawno na Instagramie Michele. Projektant stworzył pierwszą tak zrównoważoną kolekcję w historii marki – „Gucci Off The Grid”, uszytą z organicznych materiałów z recyklingu, które wzbogacono nylonem z resztek odpadów konsumenckich. Twarzą kampanii została aktorka i aktywistka Jane Fonda.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.