Nastrój grozy, sugestywna muzyka i ujęcia kręcone w mrocznych pomieszczeniach. Nowa reklama Ikei skłania do refleksji nad jednym z najważniejszych problemów społecznych.
W czasie pandemii dom powinien być dla nas oazą spokoju. Są jednak osoby, dla których spędzone w nim chwile, są koszmarem. Czeski oddział Ikei w najnowszej kampanii poruszył problem, z którym zmaga się tysiące rodzin na całym świecie. Porozbijane szklanki, latające talerze, trzaskające drzwi – tak wygląda codzienność osób doświadczających przemocy domowej.
Główną bohaterką reklamy jest kobieta, której życie przypomina film grozy. Finał filmu jest jednak o wiele bardziej przerażający niż ostatnie sceny horrorów. Ikea przypomina, że „przemoc domowa jest prawdziwa, nawet jeśli nie zawsze jest widoczna”. Wyciągnijmy rękę do tych, którzy cierpią w milczeniu.
Zobacz reklamę Ikei „Ghost”:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.