To może być najgłośniejsza współpraca, jaką kiedykolwiek nawiązała polska marka urodowa. INGLOT ogłosił właśnie datę premiery limitowanej, liczącej 70 elementów kolekcji, stworzonej wspólnie z Jennifer Lopez. Gwiazda muzyki debiutuje tym samym w branży beauty w roli projektantki. A polska marka umacnia swoją pozycję na międzynarodowej scenie.
Kiedy w 1983 roku Wojciech Inglot zakładał w rodzinnym Przemyślu markę kosmetyków, miał plan uczynić z niej kluczowego gracza na międzynarodowych rynkach. Aby to osiągnąć stosował innowacyjne modele biznesowe: postawił na centralizację produkcji, nie bał się niespotykanych dotąd, technologicznych rozwiązań. Dziś, INGLOT to jedna z najbardziej znanych i najlepiej zarabiających marek urodowych na świecie. Sympatią darzą ją Polki, Amerykanki i mieszkanki Bliskiego Wschodu, zachwycone szczególnie bogatą ofertą mocno napigmentowanych cieni do powiek i oddychających lakierów do paznokci (dzięki czemu muzułmanki nie muszą ich zmywac na czas modlitwy), które wprowadzono do sprzedaży w 2013 roku.
Międzynarodową pozycję polskiej marki z pewnością umocni współpraca z Jennifer Lopez – jedną z najbardziej znanych gwiazd muzyki – która dla INGLOT stworzyła limitowaną, liczącą 70 produktów kolekcję. Linia J.LO x INGLOT to selekcja utrzymanych w szerokiej gamie kolorystycznej cieni do powiek, pudrów, szminek, bronzerów i różów do policzków. Stonowane odcienie nude towarzyszą tu połyskliwym, brokatowym akcentom, a zmysłowe, głębokie kolory idealnie sprawdzą się jako narzędzie do stworzenia wieczorowego makijażu w stylu smokey-eyes. Nie zapomniano także o jednym z najbardziej lubianych i najlepiej sprzedających się produktów marki – palecie Freedom System, dającej możliwość indywidualnego dopasowania produktów i kolorów.
Lopez nie tylko została gwiazdą promującej kolekcję kampanii (zdjęcia wykonał norweski fotograf Sølve Sundsbø). Miała także czynny udział w doborze kolorystyki i opakowań, a także nazw produktów. Faktycznie, "Boogie Down Bronze” czy „Livin’ The Highlight”, równie dobrze co nazwami bronzerów czy rozświetlaczy, mogłyby być tytułami rytmicznych piosenek Amerykanki.
Premierę kolekcji zaplanowano na 26 kwietnia. W Polsce dostępna będzie w punktach sprzedaży INGLOT, a także na inglot.pl i jenniferlopezinglot.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.