Z okazji Chińskiego Nowego Roku włoski dom mody Bottega Veneta zainstalował ogromny banner na części Wielkiego Muru Chińskiego. Zielono-pomarańczowa instalacja z napisem „Szczęśliwego Nowego Roku” po chińsku i logo marki pokrywa dużą część jednej z największych atrakcji turystycznych na świecie.
Ogromny baner swoją kolorystyką nawiązuje do ostatniej kampanii Bottegi Venety, w wyniku której głęboka zieleń stała się na tyle charakterystyczna dla marki, że barwę zaczęto nazywać „Bottega green”. Pomarańczowy z kolei w chińskiej kulturze symbolizuje szczęście i bogactwo. Włoski dom mody nie ograniczył się jednak tylko do życzeń noworocznych (Chiński Nowy Rok przypada zmiennie między 21 stycznia a 20 lutego) i zobowiązał się przekazać darowiznę na renowację i konserwację Shanhaiguanu – początkowego odcinka wschodniej części muru.
Choć marka zrezygnowała z obecności w mediach społecznościowych, wie, jak efektownie się promować. Oprócz instalacji na Wielkim Murze Chińskim postawiła też na banner na jednym z dachów w pobliżu lotniska w Los Angeles. Ta nieoczywista reklama widoczna była więc tylko dla tych, którzy przylatywali do tego miasta i z niego odlatywali.
Poprzednio mur chiński stał się przestrzenią dla modowych przedsięwzięć międzynarodowej marki w 2007 roku, kiedy swoje wydarzenie zorganizowało tam Fendi.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.