Co jest niezbędne, aby osiągnąć sukces? Z pewnością ciężka praca, wytrwałość i pasja. Ale przyda się coś jeszcze – wsparcie inspirujących osób. To właśnie do doceniania tych, którzy zawsze są gotowi, by pomóc innych, zachęca kampania marki Chivas Regal pod hasłem „Jak w górę, to z Wami”.
W górę nigdy nie idziemy sami – tę starą prawdę znali już bracia Chivasowie, twórcy luksusowej szkockiej whisky, której nadali nazwę pochodzącą od ich nazwiska: Chivas Regal. Sztukę jej mieszania i destylowania zapoczątkowali w XIX-wiecznej Szkocji, ale wartości, którymi się kierowali, są aktualne do dziś. James i John, tworząc podwaliny marki, wiedzieli doskonale, jak ważne są pasja, wytrwałość i ciężka praca, ale pamiętali też, że sukces ma wielu ojców. W drodze na szczyt towarzyszą nam ludzie, którymi się inspirujemy, a także ci, którzy podążają naszymi śladami. Warto o nich pamiętać również wówczas, kiedy już dotrzemy na szczyt. Bo sukces smakuje lepiej, kiedy możemy się nim dzielić i świętować go z bliskimi. Tak zrodził się pomysł na kampanię marki Chivas Regal: „Jak w górę, to z Wami”. W sobotę 10 grudnia w warszawskiej restauracji Baila Show & Dining odbyło się niezwykłe spotkanie z fantastyczną oprawą artystyczną, z której słynie lokal, podczas którego wzniesiono toast z ambasadorami projektu.
Zabawa i inspiracja
Uczestnicy wyjątkowego wieczoru w Baila Show & Dining w Browarach Warszawskich mogli poczuć iście karnawałową atmosferę. Kolorowe kwiaty, zimne ognie i gorący nastrój niczym przeniesiony ze słonecznego Rio de Janeiro stanowiły idealną oprawę do świętowania w gronie ambasadorów projektu. Swoją obecnością spotkanie uświetnili więc niezwykli goście.
Anja Rubik, top modelka, aktywistka społeczna i ambasadorka kampanii Chivas Regal, wybrała na tę okazję zachwycającą kreację – długą do ziemi, odsłaniającą jedno ramię suknię w kolorze stonowanej, szlachetnej zieleni z kapturem. Stylizację uzupełniła dużymi złotymi kolczykami oraz perfekcyjnie dobranymi do nich bransoletami.
W Baila Show & Dining bawiła się również Olga Kordys-Kozierowska, dziennikarka biznesowa, działaczka społeczna, mówczyni, pisarka, mentorka i aktorka teatralna, a także założycielka pierwszej w Polsce organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet i promocji ich sukcesów w biznesie pod nazwą Sukces Pisany Szminką. — Najbardziej wspiera mnie mój mąż. I nie są to tylko słowa wsparcia ale głównie czyny. Jest feministą więc normalnym jest dla niego dzielenie się ze mną obowiązkami domowymi, zajmowanie się dziećmi, przy jednoczesnym realizowaniu swoich pasji i ambicji zawodowych. Piszę o tym, bo wiele kobiet rezygnuje z siebie, ze swoich planów zawodowych, bo tego wsparcia nie ma. Bo nie mają siły, nie mają czasu, bo czują się ciągle winne, bo się im wytyka egoizm, wskazuje co powinny a czego nie powinny robić. Dla mnie ta równość w moim domu i ta wolność duchowa, którą daje mi mój mąż, wolność od poczucia winy, sprawiają, że mogę w tylu dziedzinach się spełniać — podkreśla Olga.
W spotkaniu uczestniczyli również znany ze wspierania młodych talentów, popularny muzyk i producent Piotr Szmidt, znany lepiej jako Ten Typ Mes. Jak mówi artysta, do sukcesu najbardziej motywuje go znużenie. — Gdy za dużo instrumentów wokół mnie gra na żywo, to ciągnie mnie do elektroniki, kiedy automaty perkusyjne wybiły już nerki — leczę się jazzem. To wewnętrzne głosy, rzadziej nowe trendy. Jeśli jest trend na agresywną muzykę, a ja akurat cziluję na Mazurach to olewam trend. Ale wracam do niego w bojowej fazce życia. Nic na siłę, sztuka to nie wyścigi — przekonuje Mes. Artysta za swój największy sukces uważa płytę pt. „Ała”, a także kilka koncertów. — W tym ten na żywo w telewizji z Hanią Rani. Kilka bitów opartych na autorskich kompozycjach. Chyba tyle. Nie chcę mówić o synu, bo nie wiemy co z niego wyrośnie, a niczego na poziomie porodu jako rodzic jeszcze nie osiągnąłem. Ale staram się codziennie! — mówi Mes.
Wieczór swoją obecnością uświetnił też aktor Maciej Musiał.
Bezcenne wsparcie
Kampania „Jak w górę, to z Wami” jest polską odsłoną globalnego projektu „I Rise, We Rise”. Wystartował on w lipcu 2022 roku, kiedy to marka zaprezentowała nową komunikację i poinformowała o współpracy z ambasadorami, którzy poprzez swoje zawodowe sukcesy odzwierciedlają hasło kampanii.
Więcej informacji znaleźć można na stronie Jak w górę to z Wami – Chivas Regal Whisky – Chivas Regal PL oraz w social mediach marki Chivas Regal.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.