Janusz Walczuk zaprasza na YouTube na cykl rozmów „Czas decyzji powered by G-Shock”
Raper i ambasador marki G-Shock Janusz Walczuk oraz dziennikarz portalu sportowego Meczyki.pl, Radosław Przybysz, łączą siły w nowym formacie „Czas decyzji powered by G-Shock”. Do udziału w programie zaproszą osoby ze świata sportu i sztuki, które opowiedzą o swoich karierach oraz najważniejszych decyzjach zawodowych.
„Czas decyzji powered by G-Shock” to nowy format na popularnym wśród sportowców kanale YouTube Meczyki.pl. W rolach prowadzących zobaczymy Janusza Walczuka i Radosława Przybysza, a wśród rozmówców artystów oraz sportowców, którzy szczerze opowiedzą o karierze, życiu i podejmowaniu kluczowych decyzji zawodowych.
Janusz Walczuk to jeden z artystów młodej polskiej sceny rapowej, od ponad roku pełni również funkcję ambasadora marki G-Shock. To właśnie jego dylematy związane z karierą były inspiracją do stworzenia formatu. W rozmowach postara się zidentyfikować czynniki, które wpływają na rozwój kariery sportowców oraz artystów.
Partnerem programu jest marka G-Shock, która od lat stara się dotrzymywać kroku swoim klientom i współtworzyć kreatywne inicjatywy. Hasła towarzyszące ich kolekcjom „Never Give Up” czy „Absolute Toughness” doskonale wpisują się w koncepcję nowego formatu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.