Znaleziono 0 artykułów
14.06.2023
Artykuł partnerski

Cannes odkrywa nowe oblicza Magnum

14.06.2023
Eva Longoria/ Fot. Materiały prasowe

Polskie ambasadorki Magnum, Jessica Mercedes oraz Wiktoria Gąsiewska, dołączyły do grona VIP-ów na plaży w Cannes, by celebrować kampanię marki „Pleasure is always on”. Poza premierą dwóch smaków zaprezentowano nową wersję hitu „Golden hour” w wykonaniu Jvke’a, która powstała we współpracy z NASA i… samym Słońcem.

Magnum przejęło plażę w Cannes

Marka Magnum jest światowym ekspertem w dziedzinie przyjemności, dlatego nowe smaki lodów oraz kampania „Pleasure is always on” stały się wymarzoną okazją do celebracji w najlepszym stylu. Na miejsce do świętowania wybrano najmodniejszą plażę sezonu – canneńskie Lazurowe Wybrzeże. Zebrane tam gwiazdy, ambasadorzy i ambasadorki marki, przyjaciele Magnum oraz influencerzy z całego świata wyrażali siebie na wiele sposobów – zaczynając od stylizacji oddających klimat imprezy przez tworzenie autorskich wersji nowych smaków Magnum po zabawę do białego rana przy muzyce inspirowanej letnimi premierami marki.

Polskie ambasadorki Magnum, Jessica Mercedes i Wiktoria Gąsiewska/ Fot. Materiały prasowe

Podczas spotkania, poza zaproszonymi gośćmi, gwiazdami spotkania były dwa premierowe smaki lodów, które doskonale oddają klimat festiwalowego lata oraz szalonych, wakacyjnych nocy. Smak Magnum Starchaser uosabia noc, a jego smak to połączenie popcornu i karmelu zanurzone w sosie o smaku solonego karmelu, oblane mleczną czekoladą i obsypane kawałkami karmelizowanej kukurydzy, które razem tworzą połączenie nieoczywistych, a zarazem idealnie dopasowanych smaków. To propozycja idealna dla tych, którzy uwielbiają klasykę, ale nie boją się przełamać jej w zaskakujący sposób.

Z kolei smak Magnum Sunlover to coś dla fanów marki rozsmakowanych w lecie pachnącym owocami z nutą egzotyki. W tej letniej kombinacji lodów kokos łączy się z marakują i mango, dla wzmocnienia efektu całość została oblana sosem z mango i marakui, a następnie zatopiona w białej czekoladzie z wiórkami kokosowymi. To pierwszy tak owocowy smak w portfolio kultowej marki lodów.

Jvke/ Fot. Materiały prasowe

Aby godnie uczcić premierę nowych, wyjątkowych smaków Magnum, marka przygotowała dla gości specjalną niespodziankę. Do współpracy zaprosiła odkrycie TikToka – Jvke’a. To artysta młodego pokolenia, którego przeboje znalazły się na listach przebojów Billboard Hot 100 z ponad miliardem odtworzeń. Drugą gwiazdą tej współpracy jest… Słońce! Dosłownie – Magnum wybiega w przyszłość, tworząc zupełnie nową wersję przeboju „Golden hour” z wykorzystaniem dźwięków z biblioteki danych NASA.

Podczas spotkania 22 maja na plaży w Cannes odbył się panel dyskusyjny z udziałem Jvke’a, Nicole Scherzinger oraz specjalisty od sonifikacji danych słonecznych, dr. Roberta Alexandra, którzy opowiadali o współpracy z Magnum oraz swoich inspiracjach. Obecni na spotkaniu mieli okazję dowiedzieć się o kulisach powstawania przeboju, a także zadać pytania gościom.

Nicole Scherzinger/ Fot. Materiały prasowe

Jak zdradziła Nicole Scherzinger, innowacyjne dźwięki Słońca zainspirowały ją do wzięcia przykładu z Jvke’a i dr. Roberta Alexandra i zamarzyła o „samplowaniu dźwięków Księżyca i gwiazd na nowym albumie”. Tuż po panelu Jvke po raz pierwszy wykonał na żywo nową wersję hitu „Golden hour”. Event Magnum stał się międzygalaktycznym źródłem inspiracji.

Josephine Skriver/ Fot. Materiały prasowe

Gwiazdy w zjawiskowych kreacjach na imprezie Magnum w Cannes

Na evencie Magnum w Cannes, podczas którego celebrowano kampanię „Pleasure is always on”, nie mogło zabraknąć gwiazd i ambasadorek marki. Pojawiła się między innymi aktorka Eva Longoria, top modelki Irina Shayk, Stella Maxwell, Josephine Skriver oraz Cindy Bruna, piosenkarka Nicole Scherzinger, a także prezenterka Clara Amfo.

Zaproszone gwiazdy zachwyciły zjawiskowymi stylizacjami. Stella Maxwell wystąpiła w kreacji projektu Roberta Cavallego, która była jej wariacją na temat smaku Starchaser. Swoje modowe wizje smaków Sunlover zaprezentowały także Eva Longoria, która wystąpiła w stylizacji projektu Naeema Khana, z kolei Irina Shayk pokazała się w looku Versace. Tym samym Magnum połączył kolejne światy, stając się inspiracją do stworzenia fantazyjnych stylizacji.

Fot. Materiały prasowe

Na evencie Magnum nie mogło zabraknąć słynnego Magnum Deeping Bar, który od 10 lat towarzyszy canneńskim imprezom marki. Zaproszeni goście mogli stworzyć dzięki niemu własne wariacje na temat ulubionych lodów marki.

Ale to nie koniec atrakcji, jakie marka przygotowała dla swoich gości. Jak głosi hasło kampanii Magnum: „Pleasure is alays on”, dlatego późnym wieczorem impreza przeniosła się do budynku na plaży, gdzie muzyczne przyjemności serwowali Burna Boy i Bob Sinclar, a także lokalni artyści – Barbara Butch i DJ Dorian. 

Jessica Mercedes/ Fot. Materiały prasowe

Polskie ambasadorki na evencie Magnum w Cannes

Wśród zaproszonych na imprezę Magnum w Cannes gwiazd nie mogło zabraknąć polskiej reprezentacji. Nowymi ambasadorkami zostały Jessica Mercedes, która reprezentuje smak Starchaser, oraz Wiktoria Gąsiewska, uosabiająca smak Sunlover.

Wiktoria Gąsiewska/ Fot. Materiały prasowe

Influencerki również wyraziły swoją kreatywność zainspirowaną smakami Magnum za pomocą stylizacji przygotowanych specjalnie dla nich przez duet MMC Studio.

Ewelina Kołodziej
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. Cannes odkrywa nowe oblicza Magnum
Proszę czekać..
Zamknij