Zalando Beauty to dziesięć tysięcy produktów od ponad 250 marek. W nowej kampanii platformy wystąpiły najbardziej rozpoznawalne polskie influencerki.
Rozświetlona cera, podkreślone usta, mocne brwi. Na zdjęciach z kampanii Zalando Beauty Jessica Mercedes Kirschner i Julia Kuczyńska pokazują się od naturalnej, choć wysmakowanej strony.
Najbardziej rozpoznawalne polskie influencerki (Jessikę obserwuje na Instagramie @jemerced prawie milion osób, Julię na @maffashion_official 1,2 miliona) należą do grona międzynarodowych it-girls, których każda stylizacja zdobywa setki tysięcy lajków, staje się inspiracją dla estetycznych poszukiwań ich fanek, a w końcu – pozwala innym szukać własnego stylu. Nie inaczej jest z urodą. Jessica i Julia przez lata swojej kariery zdążyły przejść co najmniej kilka metamorfoz. Zmieniały się ich styl malowania, odcienie włosów, metody pielęgnacji. Swoimi sposobami na piękno dzielą się w swoich mediach społecznościowych równie chętnie jak patentami na modę. Obie dążą do naturalnego wyglądu oraz podkreślania swoich atutów. Nie pragną być doskonałe, ale chcą czuć się dobrze w swojej skórze. Dzięki Zalando testują najnowsze trendy w makijażu. W kampanii ich twarze są rozświetlone, delikatnie wyrzeźbione, a ramę stanowią usta i brwi.
Zalando poszerzyło swoją ofertę o segment Beauty początkowo w Niemczech, a z czasem także w Szwecji, Włoszech, Austrii, Belgii, Danii, Francji i, oczywiście, w Polsce. Kwietniową kampanią „Wyraź swoje piękno” platforma zachęcała klientów do potraktowania kosmetyków tak jak wcześniej mody. Pielęgnacja i makijaż mają stać się spodobem na autoekspresję, polem do eksperymentów, zabawą formą.
W ofercie Zalando Beauty można już znaleźć dziesięć tysięcy produktów ponad 250 marek, takich jak Pixi, M·A·C, Clinique, Estée Lauder, ELLIS FAAS, Glamglow, Emma Hardie, NYX, Oribe, Korres, Hej Organic, Burts' Bees, Sand&Sky, L:A Bruket, L’Oréal Paris, Maybelline oraz Essie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.