Moda inspirowana Dalekim Wschodem i skandynawskim Lagom
Stworzona przez Joannę Saniewską marka Jo.S to wyjątkowe połączenie klasyki Dalekiego Wschodu z nowoczesnymi zachodnimi trendami. W ciągu trzech lat istnienia stała się symbolem unikalnego stylu i elegancji, wyróżniając się na tle twórczości zarówno polskich, jak i europejskich projektantów.
Kimono w wielkim mieście
Filozofia marki Jo.S bazuje na idei „kimona w wielkim mieście”. Zamysłem Joanny Saniewskiej było wprowadzenie akcentów tradycyjnego japońskiego elementu garderoby do współczesnego, miejskiego świata. Dlatego ubrania, które tworzy, łączą klasyczną formę z nowoczesnym designem, tradycję Dalekiego Wschodu ze skandynawskim Lagom (ze szwedzkiego: akurat tyle, ile trzeba).
Wszystkie projekty Joanny Saniewskiej powstają w jej domu bądź w trakcie podróży, często na luźnych kartkach papieru. – Za moją marką nie stoi sztab ekspertów ani wielkie techniczne zaplecze – opowiada projektantka. Siebie obsadza też w roli modelki, bo – jak sama mówi: – W Jo.S wszystko jest prawdziwe i wynika z mojej wewnętrznej potrzeby tworzenia i noszenia unikalnych rzeczy. Takich, które dodają mi pewności siebie, gdy zaczyna mi jej brakować.
Moda uważna wobec świata
Wierząc w zrównoważoną modę, Joanna Saniewska stosuje podejście zero waste. Pracując nad kolekcjami, wykorzystuje tkaniny pozostałe z produkcji dużych domów mody. Dzięki temu każdy z projektów jest nie tylko unikalny, lecz także ekologiczny. Produkcja odbywa się lokalnie, w małej szwalni w Warszawie, co gwarantuje dbałość o detal i wysoką jakość wykonania.
Limitowane kolekcje marki Jo.S pojawiają się w sprzedaży co 5-6 tygodni. Wszystkie produkty zawsze znikają ze strony w ciągu kilku godzin od premiery. Każda seria jest ekskluzywna i wyjątkowa. To właśnie element unikalności przyciąga klientów, którzy cenią sobie niepowtarzalność i najwyższą jakość.
Marka Jo.S zdobywa też coraz większe uznanie na międzynarodowej scenie mody. Jedna z kolekcji Joanny Saniewskiej została zaprezentowana na łamach brytyjskiego „Vogue’a” i spotkała się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem.
Nowe projekty z naturalnych, łatwych w utrzymaniu tkanin
Najnowsza kolekcja Jo.S bazuje na naturalnych, łatwych w utrzymaniu tkaninach, takich jak jedwab morwowy, wiskoza, bawełna z algami oraz czysta bawełna. Pochodzą od najlepszych producentów tkanin basicowych, takich jak Stella McCartney, Pangaia czy Brunello Cucinelli.
– Jo.S to nie tylko marka odzieżowa – to opowieść o podróży do samodzielności, wierze w siebie i pasji do tworzenia. Każdy projekt powstaje z potrzeby wyrażenia siebie i dodania pewności siebie innym kobietom – mówi Joanna Saniewska. I zaprasza do świata, w którym każda kobieta poczuje się silna i wyjątkowa.
Nowa kolekcja Jo. A trafi do sprzedaży w czwartek, 27.06.2024.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.