Converse zaprasza na warsztaty i przyjęcie przed warszawską Paradą Równości
W tym roku marka Converse angażuje się we wspieranie osób LGBT+ nie tylko kolorową kampanią i tęczową kolekcją. Razem z Grupą Stonewall tworzy cykl filmów na temat edukacji seksualnej, wypuszcza limitowanego ZINa i zaprasza na before party z serią warsztatów przed warszawską Paradą Równości. Przedstawiamy szczegóły tych inicjatyw.
Marka Converse rozpoczęła celebrację Miesiąca Dumy już w pierwszym tygodniu czerwca kampanią, w której udział wzięły osoby LGBT+. Hasłu „Proud to be” towarzyszy kolekcja Pride, w której znalazły się zarówno klasyczne modele butów z charakterystycznymi, tęczowymi elementami, jak i te bardziej odważne – obsypane brokatem, podniesione na obcasach.
W brokacie i kolorach tęczy będą mogli zanurzyć się też wszyscy, którzy dzisiaj, na dzień przed Paradą Równości, wpadną do warszawskiego klubu SOGO. Na wielkim biforku będzie można przygotować transparenty i banery z Loesje do wykorzystania podczas jutrzejszego marszu oraz uczestniczyć w warsztatach z voguingu z Madlen Revlon i Gigi Revlon. Na gości czekać będą także spektakularne występy artystów, m.in Haliny World, Cieżkiego Brokatu i PXL.
Czynny udział marki Coverse w Miesiącu Dumy nie ogranicza się do mody oraz jednorazowego eventu. To także współpraca z Grupą Stonewall, dzięki której powstała seria edukacyjnych filmów na YouTube organizacji (Stonewall.TV), dotyczących wychowania seksualnego, czy specjalne strefy podczas marszy w Warszawie (17 czerwca) i Poznaniu (1 lipca). Converse zainicjował też powstanie limitowanego ZINa – magazynu, który został stworzony we współpracy z osobami LGBT+. Tematy poruszane w publikacji to m.in.: ekspresja negatywnych emocji, toksyczna męskość, niechciany coming out, jak kochać swoich bliskich, chociaż nie akceptuje się ich poglądów, czy autoterapia przez monolog wewnętrzny. Magazyn dostępny jest w wersji drukowanej oraz online na www.coberse.pl/prooud-to-be.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.