15 października ruszyła czwarta edycja kampanii „Dzień na U”, organizowanej przez Fundację Rak’n’Roll. Celem akcji jest zachęcenie do wzięcia wolnego w pracy i znalezienia w tym celu zastępstwa, by spokojnie móc wykonać profilaktyczne badania.
Profilaktyka jest najwyższą formą dbania o własne zdrowie – umożliwia wczesne wykrycie chorób i ich skuteczne leczenie. Najczęstszą wymówką, która tłumaczy zaniedbanie w tym aspekcie jest brak czasu, dlatego Fundacja Rak’n’Roll po raz czwarty organizuje akcję „Dzień na U” z Syrenką Warszawską w roli głównej. W tej edycji wciela się w nią aktorka Aleksandra Hamkało, która „zastępuje” w pracy sprzedawczynię, pogodynkę oraz fryzjerkę, umożliwiając im w tym czasie udanie się na USG piersi. Gest syrenki, pozwala klientkom, m.in Marcie Wierzbickiej, Zofii Zborowskiej i Larze Gessler, na skorzystanie z usług bez zmiany planów. W związku z „innymi zajęciami” Syrenka tradycyjnie „zniknęła” na ten czas ze swojego stałego miejsca – Warszawskich Bulwarów.
Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie, który powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas. Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne: pójście do fryzjera, „na paznokcie”, masaź czy do siłowni. Dążymy do tego zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu, a brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie Dzień na U. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.
Fundację Rak’n’Roll wspiera marka Avon, prezydent m.st. Warszawy, a od tego roku także Nationale-Nederlanden, symbolicznie oferując swoim pracownikom dodatkowy dzień wolny na przebadanie się.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.