Znaleziono 0 artykułów
21.09.2022

Nowa kampania Modivo z przesłaniem zrównoważonego rozwoju

21.09.2022
Fot. Materiały prasowe

Otwartość na drugiego człowieka, wzajemne wsparcie i dbałość o środowisko. Najnowsza kampania Modivo przedstawia świat pełen różnorodności. Wzięły w niej udział marki tworzące w duchu mody zrównoważonej. 

Modivo w kampanii na jesień-zimę 2022-2023 prezentuje różnych ludzi, relacje ich łączące oraz ich stosunek do natury. – Bycie sobą oraz dawanie siebie w czystej postaci sprawia, że łatwo nawiązujemy relacje. Potrzebujemy ludzi, a także chłoniemy siebie wzajemnie – to było dla mnie najważniejsze do uchwycenia. W ten sposób możemy mieć realny wpływ na zmianę zachowań – mówi Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce, marketingu, kreatywna oraz private labels Modivo.  

Kampanię Modivo na jesień-zimę 2022-2023 promuje spot. Po raz pierwszy w branży mody użyto motion capture. Wykorzystano także elementy tańca współczesnego. Zaawansowana technologia łączy się z poszanowaniem natury. 

Niezwykle ważnym elementem spotu są rośliny. Wyrastając na surowych, niemal pustynnych wzgórzach śląskich hałd węglowych, pokazują, jak poprzez wrażliwość, relacje, pozytywne emocje, a także budowanie wspólnoty oraz dobrą energię możemy ubarwić świat. Mamy moc, by obudzić go do życia. W spocie jednoznacznie wybrzmiewa neokolektywizm, otwartość na drugiego człowieka, a także chęć wzajemnego wspierania się, potrzeba wspólnoty i przynależności oraz poczucie odpowiedzialności za naszą planetę. Poprzez wędrujące po postaciach tancerzy wzory, możemy dostrzec ogromny wpływ, jaki mamy na siebie wzajemnie, oraz to, jak znaczący ślad po sobie zostawiamy w drugim człowieku. To, co przekazujemy światu, może go wzbogacić – stać się śladem, jaki po sobie zostawiamy. Musimy jedynie zadbać o to, aby był to ślad pozytywny.

 

W spocie oglądamy ubrania marek tworzących w duchu mody zrównoważonej. Obok najnowszych trendów, pojawiają się ponadczasowe elementy, takie jak puchowe kurtki. Monochromatyczne total looki z odcieniami beżu i brązu w rolach głównych przełamują nasycona czerwień i soczysta limonka. W najnowszej ofercie znajdziemy niezastąpione podczas chłodnych dni mięsiste swetry, kardigany i marynarki. To ubrania, które nie tylko pozwolą stworzyć ciekawe stylizacje, ale przede wszystkim, otulą, zapewniając komfort. Wszystkie sprawdzą się w wielowarstwowych stylizacjach, i w wersji eleganckiej, i casualowej. 

Natalia Jeziorek
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Nowa kampania Modivo z przesłaniem zrównoważonego rozwoju
Proszę czekać..
Zamknij