Najnowszą kampanię multibrandowego sklepu online zrealizowano pod hasłem #TwójStylTwójWybór. W inspirowanej modą vintage ofercie każdy znajdzie ubrania i dodatki, które podkreślą indywidualny styl.
W tym sezonie, w większym stopniu niż kiedykolwiek wcześniej, kładziemy nacisk na budowanie indywidualnego stylu. Pomogą nam w tym inspiracje retro z kampanii Modivo. Sięgając do estetyki lat 70. i 80., odkrywamy rzeczy ponadczasowe. Nowe życie zyskują klasyki – dżinsy, biała koszula, czy trencz, a romantyczne detale – falbanki, czy koronki – zbliżają codzienny look do klimatu boho.
W ofercie sklepu znajdziemy ponad 100 tys. produktów od 270 starannie wyselekcjonowanych marek w tym, m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL MICHAEL KORS , Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko, czy Elisabetta Franchi.
– Nowy sezon to czas przepełniony dobrymi emocjami, inspiracjami i technologią wplecioną w nasze życie. To nasi klienci inspirują nas najbardziej, dlatego oddajemy w Ich ręce rozwiązania, które zachęcają do eksperymentowania i zabawy modą, jednocześnie pokazując, że „Twój styl to Twój wybór”. Chcemy być blisko nich, inspirować oraz ułatwiać życie, dlatego stawiamy na wielokanałowe działanie i rozwiązania, które pozwalają kreować niczym niezaburzony, indywidualny styl. Podkreślamy, że w modzie liczy się wolność, a my chcemy być pierwszym wyborem dla naszych klientów – mówi Aleksandra Szol-Tułecka, dyrektor e-commerce Modivo.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.