Wokalistka, aktorki i muzycy z różnych artystycznych światów. Dom mody Chanel do swojej najnowszej kampanii okularów zaprosił pięć charyzmatycznych postaci. Pokazuje tym samym, jak dużą rolę w wyrażaniu siebie odgrywać mogą akcesoria.
Belgijska wokalistka pop Angèle pozuje przed obiektywem Karima Sadliego w okrągłych okularach z przezroczystymi oprawkami i biżuteryjnym łańcuszkiem z pereł, w których wyraźnie pobrzmiewa duch lat 90. Znana z „Pewnego razu… w Hollywood” aktorka Margaret Qualley intrygująco spogląda spod dużych much. Francuzka Isabelle Adjani, która niegdyś grała w filmach Andrzeja Żuławskiego, ma na sobie klasyczny, geometryczny model – idealny do tego, by ukryć się przed paparazzi. Z kolei modele, jakie w kampanii prezentują muzycy Pharell Williams i Sébastien Tellier, urzekają detalami: kryształkami i wstawkami z tak charakterystycznego dla estetyki marki tweedu.
Mimo tak wielu różnic, w okularach z najnowszej kolekcji Chanel równie mocno pobrzmiewa elegancja. Modele nie tylko odzwierciedlają charakter i styl ich właścicieli, lecz także stanowią urozmaicenie klasycznych stylizacji: tweedowych płaszczy, klasycznych żakietów i monochromatycznych garniturów. Linia wejdzie do sprzedaży już w marcu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.