„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” – przekonuje Patrizia Aryton. Polska marka chce motywować kobiety, by doceniały siebie na co dzień, a jej kampania jesień–zima 2022 to nie tylko opowieść o stylu, ale też o drodze do samoakceptacji.
Bohaterkami kampanii zostały: mentorka Agnieszka Cyniak, wokalistka i coach biznesowa Iza Połońska oraz dziennikarka Magdalena Fudala, która realizuje się w branży public relations. Wszystkie trzy uosabiają wartości bliskie marce Patrizia Aryton. Agnieszka zawodowo wspiera innych. Tego samo chcą projektantki marki – wspierać kobiety pięknymi produktami, dopracowując każdy model w najdrobniejszym detalu. Iza namawia do rozmów z bliskimi i tłumaczy siłę głosu. Tak samo wszystkie opinie i uwagi są ważnym elementem podczas planowania kolekcji marki. Magdalena zaś przekonuje, by zwolnić tempa. Noszenie masek i odgrywanie ról nie jest dla niej. Podobnie jest w marce Patrizia Aryton.
– Nie chcemy przykrywać ani przebierać naszych klientek. Chcemy wydobyć ich naturalne piękno, podkreślając je najwyższej jakości tkaninami. Udoskonalamy konstrukcję, szukamy najlepszych rozwiązań nie tylko tych technologicznych, ale też tych ekologicznych – mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektorka kreatywna marki Patrizia Aryton. – W modzie istnieje jedna zasada: jeżeli czujesz się dobrze, to znaczy, że dobrze wyglądasz. Zawsze powtarzam, by styl był zgodny z osobowością, pasował do kobiety i był konsekwentnie budowany – dodaje.
W kolekcji na jesień–zimę 2022 marka, której flagowym produktem są płaszcze, proponuje ponadczasowe formy, przyjemne w dotyku tkaniny i klasyczną kolorystykę: brązy, czernie i beże, a także kilka akcentów w odcieniach fioletu, czerwieni i fuksji.
Kolekcja jesień–zima 2022 jest dostępna w sklepie online patrizia.aryton.pl oraz w salonach stacjonarnych marki Patrizia Aryton w całej Polsce.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.