W tym sezonie S’portofino zaprasza nas w podróż po alpejskich stokach. Kampania „Every move is a story” nawiązuje do ponadczasowego stylu après-ski, jednocześnie wprowadzając elementy współczesnej elegancji inspirowanej estetyką światowych metropolii.
Od powstania pierwszego salonu w 2008 roku S’portofino pozostaje wierne swojej misji – łączenia funkcjonalności z estetycznym wyrafinowaniem. Nowa kampania to jednak coś więcej niż tylko moda sportowa. – Nasze nowe hasło przypomina, że ubrania nie tylko spełniają funkcję estetyczną i praktyczną, ale stają się również częścią historii, którą chcemy opowiedzieć. To w nich odkrywamy nowe miejsca, stawiamy sobie wyzwania i niekiedy przekraczamy swoje granice – wyjaśnia Sylwia Jurkiewicz, Menedżerka ds. Strategii i Komunikacji marki.
W S’portofino znajdziemy kolekcje marek Bogner, Goldbergh, Descente czy Toni Sailer
W kolekcji na jesień-zimę 2024-25 królują zarówno stonowane odcienie, jak i neonowe akcenty. Każda sylwetka to połączenie klasyki z nowoczesnością. Znajdziemy tu propozycje od takich marek jak Bogner, Goldbergh, Descente czy Toni Sailer. Wybierać możemy spośród narciarskich golfów, kombinezonów, kurtek, spodni, odzieży termoaktywnej, czy wełnianych dodatków. Funkcjonalność stylizacji sprawia, że będą idealne zarówno na stoki, jak i miejskie wypady. Do stworzenia kampanii zaproszono fotografa Bartka Wieczorka, reżysera ruchu Michała Gerlacha oraz operatora Kubę Kędzię, którzy wykorzystali technikę wysokiej liczby klatek, aby oddać dynamiczność ruchu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.